Totalul afișărilor de pagină

luni, 4 martie 2013

Stralucire si mult cadouri frumoase de la Borealy.ro

    


De cateva zile tot caut cadouri deosebite pentru cele mai importante femei din viata..mama mea scumpa si draga de bunica.O buna prietena mi-a recomandat site ul Borealy.ro plin cu bunatati atat pentru femei cat si pentru barbati.
Mi-a  atras atentia din prima setul prezentat mai sus in poza ,este format dintr-o esarfa minunata BVLGARI si o carte delicioasa pe care mama sigur abia asteapta sa puna mana.Este un cadou cu gust,rafinat si la un pret convenabil.
Pentru buni nu sunt decisa ,dar as opta pentru un superb cadou Noa Silver care are o eleganta si frumusete aparte,potrivit perfect unei femei precum bunica.Imi plac multe lucruri de pe acest site,sunt unicate si mai rar de gasit in alte parti,va recomand cu incredere sa intrati si sa va,, clatiti,, ochii cu toate minunatiile de acolo!
Pentru mine mi-as lua Parfumul Clique impreuna cu un dragutel ursulet TEDDY,,ador mirosul si persistenta lui insa...il voi astepta de la iubitul meu.Sigur se va gandi si ma va surprinde intr-un mod placut ca de atatea ori ;)




                                   Hugs&kisses

Niciun comentariu: