Totalul afișărilor de pagină

duminică, 31 martie 2013

Review Crema par creţ Balea Professional





   Revin cu un scurt review despre Crema de par creţ de la Balea Professional.Tubul are150 ml,m- a costat aproximativ 12 lei.Am luat-o din City Mall Constanţa, de la un stand DM. Eu am parul creţ,uscat si greu de aranjat.Am incercat multe creme,spune sau lotiuni de par ondulat,dar niciuna nu m-a satisfacut pe deplin. Cum am auzit numai lucruri bune despre produsele Balea, am zis să incerc de la ei aceasta cremă.Ea garantează hidratarea parului,aranajarea perfecta a buclelor şi oferirea unei straluciri ca de mătase.Ambalajul este practic,tubul economic,se ia exact atata cantitate cat ai nevoie.Miroase placut,a ceva floral...crema este alba,destul de consistenta.Se aplica mai mult pe parul umed,dar eu o aplic si pe parul uscat.In prima fază mi- a dat senzatia ca imi hraneste bine firul de par,dar la cateva ore am constatat ca nu face decat sa- imbacseasca si sa mi- l incurce.Contine si alcool,dupa aceeas am vazut,probabil acela usuca parul.Aranjeaza bine buclele,dar cu timpul parul devine incurcat.Sincer,nu as recomanda-o.Acum o folosesc decat in cazuri rare,ca doar trebuie terminata.Sper ca alte produse Balea imi vor placea,acesta m-a dezamagit...






Hugs!
Hugs!

Niciun comentariu: