Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 27 martie 2013

Review rimel VOLUME BUILD by Oriflame

                 


                           





               Hey,ce avem noi aici???Ati ghicit!!Este vorba de noul rimel by Oriflame,numit sugestiv VOLUME BUILD.L-am primit ieri de la dragii de la Oriflame si astazi vreau sa va spun parerea mea dupa ce l-am folosit de cateva ori.In primul rand imi place ambalajul,este mov,culoarea mea favorita, este practic,periuta este pe placul meu,isi face treaba extrem de bine,se ia pe ea exact atat rimel cat am nevoie.Nuanta este black,dar mai este disponibil si pe prune..arata bine si asa.Imi place ca nu incarca genele,par mai dese si mai lungi.Eu prefer sa mi dau de 4-5 ori cu el pe gene pentru a parea mai mari,voluptoase si frumoase.Si in plus genele raman flexibile,nu devin ceea ce numesc eu ,,plasa de paianjen,, lipte si incurcate!E mica mea obsesie de a avea gene cattt mai lungii ;). Cele care doresc gene mai discrete isi pot da o singura data,arata la fel de bine si asa gratie formulei VolumFlex,care este ceva nou la un rimel,dar nu pot spune decat Wow!!Inca un produse bun de la Oriflame,se poate achizitiona de aici,merita toti banutii!!!Il recomand cu placere si astept alte surprize frumoase de la Oriflame!!!!!!!



Kisses!!!!

Niciun comentariu: