Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 13 martie 2013

Sejurul meu de vis la....Sighisoara!




     Vacanta perfecta incepe prin a stabili persoanele care te insotesc, iar in clipa aceea e o singura persoana alaturi de care vacanta ta ar fi perfecta si povestea decurge asa...
In timp ce ma gandeam la vacanta de vis, mintea mereu ajungea la imaginile obisnuite pe care orice om si le inchipuie – plaja, soare, munte, cascade, peisaje ce iti iau rasuflarea. Stiti cum zic, petreceri pe malul marii, soare constant si bronz perfect, de ce nu sus in munti cu panorame perfecte si multe drumetii. Lucrurile se schimba, totul e mult diferit cand esti cu adevarat indragostit. Ai nevoie mai putin de ce e mai sus ci in schimb iti doresti doar acele momente unice, secundele pe care le poti petrece impreuna cu cel drag.
Fiecare orasel din fiecare tara pare sa fie atat de special prin traditii si cultura, fiecare parc are propriul bagaj de amintiri si fiecare poza va fi privita de cel putin un milion de ori in o singura zi.
Azi ma voi opri la..Sighisoara.....un centru cultural bogat in istorie pur romaneasca si ca patrimoniu UNESCO.Sighisoara este un colt de rai in care trecutul se imbina cu modernitatea si exprima valoric adevarurile inceputurilor Cetatii Medievale atestate in scris ca oras romanesc in anul 1435, aceasta “perla a Transilvaniei” are inca multe de oferit lumii. Ma bucur ca pot spune: Am descoperit Sighisoara!
Va trebui sa am grija si de partea materiala cand voi vizita acest fantastic oras, ma gandesc de pe acum la ce hotel voi alege din multimea de pe siteturile de profil.
Din fericire am descoperit pe Google un hotel relativ nou, a fost inaugurat in anul 2009, de 5 stele, aflat chiar in Sighisoara. Despre ce hotel sa fie vorba?Ei bine,el se numeste BinderBubi si se afla chiar in centru,este foarte usor de reperat mai ales daca detin un Gps.Bun,am intrat pe pagina lui oficiala de facebook(https://www.facebook.com/HotelBinderBubiSighisoara) unde am gasit toate informatiile care ma interesau:preturi, oferte..care sunt numeroase..conditii,are niste conditii de 5 *,e foarte frumos,dotat,iti ia ochii din prima..sincer sa fiu.Mi-ar face deosebita placere sa stau aici pe durata sejurului meu,si n plus ma pot deplasa fara masina prin oras..nu este necesara.Va invit sa intrati pe adresa de mai sus,sa va convingeti si voi de frumusetile acestui hotel.


Hugs!

Niciun comentariu: