Totalul afișărilor de pagină

joi, 14 martie 2013

Dragostea unei femei..pantofii si iar pantofii

 


   Titlul articolului suna poate putin superficial,insa asta e adevarul gol-golut. De cand ma stiu imi plac pantofii cu toc sau fara,din piele,piele intoarsa sau materiale textille..nu conteaza decat designul si sa ma simt bine cu ei..pretul sau firma ar fi ceva relativ;). Eu merg mult, ziua am nevoie de ceva casual,simplu si extrem de comod,,sunt adepta balerinilor si a botinelor cu un toc micut,finut care sa ma avantaje cu totul. Cand ma simt deprimata stiti ce fac?Fug la shopping si pana nu-mi iau macar o pereche de pantofiori nu ma simt bine,nu mai am mult si devine obsesie...dar sper sa treaca in timp.Poate ma voi reprofila pe genti sau...cine stie.
   Dragii de la Leofex.ro au inceput o campanie foarte interesanta pentru cei ca mine,care nu concep viata fara o pereche de pantofi colorata si cu toc,nerabdatoare sa ma ia la plimbare, si cauta persoane care sa testeze produse din colectia lor de primavara/ vara 2013. Despre colectie vorbele sunt de pripos, o multime de pantofi de dama/ barbati,sandale voioase ,balerini colorati si pantofi sport pentru toate gusturile, toate la preturi foarte bune,raportul pret/ calitate este extrem de avantajos!
 Eu m-am oprit la cateva modele care imi plac foarte mult, de exemplu:
Sunt absolut fermecatoare,nu e asa?Ce design,culoare si format!!!Perfecte pntru sezonul care vine,sunt bune si la o tinuta casual sau mai eleganta;)
Ideea celor de la Leofex este extraordinara,cei 20 de alesi testeri vor fi norocosi si fericit ca vor purta si testa in acelasi timp niste produse de calitate,frumoase si extrem de comode!
Este o idee bine gandita,oamenii trebuie sa se convinga pe pielea lor de seriozitatea firmei si a angajatilor aflati in subordine.Eu inca nu am avut ocazia sa port ceva de la ei,dar sper foarte mult sa o fac!!!Produsele m-au fermecat si sper ca si pe voi!!!!



Va invit sa intrati pe siteul :leofex.ro  si sa va minunatii de toate frumusetile de aici si poate gasiti ceva pe gustul vostru.







Kisses&Hugs















2 comentarii:

claudia_mami spunea...

am vazut deja modele lor pe pagina lor de fb si pe sait . astept vara si poate le voi face o vizita direct la magazin .

Carmen Tender spunea...

Sunt f frumoase,ma bucur ca ti plac si tie,pup