Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 16 martie 2013

In cautarea anvelopelor perfecte ;)


                       

                         



            Bineinteles, cum patesc de obicei, la fiecare chestie pe care o schimb la masina trebuie sa patesc ceva. De ce ar fi fost ieri treaba diferita, nu? Tinand cont ca legea privind obligativitatea cauciucurilor de iarna a fost aprobate chiar nu ar fi avut rost sa ma apuc de cautat anvelope de iarna prin octombrie, noiembrie cand o sa dea frigu` sau poate chiar mai devreme si sa stau la cozi, sa beneficiez de produse la “oferta”
Mai intai de toate am zis sa`mi cumpar 2 jante pentru a nu mai schimba in fiecare iarna si primavara cauciucurile de pe o jante.  La un calcul rapid, in maxim 2 ani iti scoti banii (cel putin in cazul meu). Am dat anunturi pe mai multe forumuri pentru a cumpara jantele, am dat vreo 7-8 mailuri pe la firmele de profil din Sloboziai (n`a raspuns nimeni bineinteles), , apoi mi`am adus aminte ca mi`a zis cineva la un moment dat ca jantele de pe nova sau supernova s`ar potrivi si pe solenza. Asa ca am cautat numarul de la dezmembrari auto , am sunat, si chiar aveau 2-3 bucati. Am fost, am bibilit 10 minute, am negociat si`am plecat.
un ps mic aici: exact inaintea mea venise masina care ridica daciile vechi pentru fier; este impresionant cum se face armonica o dacie 1310 in 2 minute ;).
         In drum spre casa ma opresc asa de control sa arunc o intrebare pe la alta firma de dezmembrari auto. Spun doleantele (cauciucuri de iarna in speta, foarte important acest amanunt pentru firul epic al povestii), imi arata vreo 2 modele si cand dau sa plec mai gaseste o lista. Ochesc acolo o pereche de continental la 120 ron (cica fusesera expuse in showroom, oricum nu mai cred de multa vreme in povesti cu zane), le aduce, aratau intr`adevar foarte bine. Montam, echilibram, plec.
    Ajung in fatacasei melei si ma pune necuratu` sa mai arunc o privire la ele. Sa vezi ce frumos este cand tu vrei sa cumperi cauciucuri de iarna si te trezesti acasa ca de fapt ai cumparat cauciucuri de vara!!Asa ca, hai inapoi sa le schimb ca n`aveam ce face cu ele oricum. Intre timp aparuse si conducerea la munca. Explic situatia, arat bonul fiscal (da, il aveam pentru ca`l cerusem) si dai si cauta altceva, pentru ca era clar ca eu nu plecam acasa fara sa rezolv problema. De voie de nevoie am luat niste cauciucuri de iarna all season hankooksh. Asa cum era si normal, pe langa scuzele de rigoare nu am mai platit din nou echilibratul rotilor.
  Oricum,a fost ceva bataie de cap doar pentru niste simple cauciucuri.......De aceea este bine ca anvelopa să fie de aceeași calitate ca și masina din dotare, altfel veti pati ca mine.


Hugs!

Niciun comentariu: