Totalul afișărilor de pagină

duminică, 3 martie 2013

Sa vorbim putin despre Wellness.ro,un site util tuturor




Buna sa fie inima frumosii mei,in seara aceasta am intrat ca tot omul pe net cu gandul sa-mi cumpar suc de aloe vera,pur 100%,nu toate prostiile care le-am vazut la plafarul din cartierul meu si am vazut intr-o reclama reusita informatii despre un site relativ nou pentru mine...si cred ca si pentru multi dintre voi.
Despre ce sa fie vorba?Nu fa faceti griji,nu va tin mult pe ace...este site-ul wellness.ro care ofera atat femeilor cat si barbatilor deopotriva o gama vasta de produse Herballife despre care am auzit de multe ori si la cunoscuti,dar si la Tv.In general stiam ca ofera produse bune persoanelor care vor sa dea jos cateva kilograme sau care pur si simplu incearca sa-si imbunateasca calitatea vietii prin detoxifiere si imbogatierea dietei personale cu vitamine.
Bun,sa revin la la produsul dori de mine,si anume la sucul de aloe vera pe care tot incerc sa mi-l procur de ceva vreme dar nu am reusit.Pe site am gasit o varianta foarte convenabila a acestui binefacator suc:473 ml de suc pur la numai 124.00 lei,eu zic ca e un pret acceptabil pentru ceva de calitate;)
Mai jos am scris cateva detalii importante despre el,sigur or sa va intereseze!
Consumul exagerat de sucuri sintetice sau cafea iti lasa organismul fara substante nutritive. In plus, o bautura racoritoare non-dietetica contine cel putin 6 lingurite de zahar. Indulcitorii artificiali pot produce senzatia de foame. In loc sa suferi de o lipsa temporara de zahar, care te lasa sa te simti uscat, consuma o bautura naturala pentru o sanatate buna - Concentrat Herbal Aloe
Exista circa 200 de specii de aloe. Aloe Vera (in traducere din latina "adevarata aloe") are cele mai puternice proprietati curative - proprietati antimicrobiene, cicatrizante, hidratante si antiinflamatoare. Aceasta planta originara din Africa tropicala s-a raspandit si pe alte continente. Aloe Vera a fost apreciata din timpuri stravechi in Grecia, Egipt, China si America. Aloe Vera contine 75 de substante cunoscute, care combinate au proprietati curative. De peste trei mii de ani aceasta planta este folosita pentru vindecarea ranilor, arsurilor, inflamatiilor, psoriazis, unele forme de dermatite si ulceratii, pentru intarirea imunitatii organismului. 
Sucul natural de aloe este bogat in vitaminele A, B1, B2, B6, minerale, microelemente, acizi grasi esentiali si enzime necesare organismului, intr-o forma usor asimilabila, precum si o mare cantitate de aminoacizi, care sunt o excelenta nutritie naturala. 
La crearea acestui concentrat s-a folosit specia superioara a plantei Aloe Vera - Aloe Barbadensis Miller, care contine cele mai importante substante nutritive. In compozitia concentratului mai intra si musetelul (Chamomilla), ale carui proprietati emoilente, antiinflamatoare, de calmare si usurare sunt folosite in scopuri curative. Anglosaxonii considerau musetelul o iarba sacra. 
Aceasta bautura refrisanta ajuta la actiunea de autocuratare a corpului, curatarea tubului digestiv, reface procesele de absorbtie in intestinul subtire. Ofera un aport sporit de calciu, magneziu si potasiu, de asemenea, reprezinta o sursa de betacaroten. Este eliberata complet de aloin, substanta amara din planta Aloe Vera. Contine lamaie - un antioxidant. 
Bautura este concentrata, are un gust delicios, este usor de preparat. Are proprietati tonifiante. 
Consuma aceasta bautura naturala de Aloe inainte de masa. Bea cel putin de 2-3 ori pe zi. Agita recipientul inainte de utilizare. Amesteca dupa gust continutul a 2-3 capacele ale recipientului de concentrat (15 ml) in 150-200 ml apa. Pastreaza la frigider recipientul deschis. In probleme de digestie sunt necesare 3 sticle de Herbal Aloe concentrat pentru o luna. Pentru un efect maxim sucul de aloe se bea de 3 ori pe zi, pe stomacul gol, inainte de masa. 

Acestea fiind zise,ma pun fuguta sa-mi fac comanda,pe viitor o sa fac si un review despre sucul de aloe vera de la Herbalife,va invit sa intrati pe siteul mai sus amintit,sigur veti gasi ceva ce va intereseaza pentru o viata mai buna!!!!    




                     hugs&kisses


                

Niciun comentariu: