Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 13 martie 2013

Haideti sa incurajam echipa nationala de fotbal!!!!!

 De cand ma stiu mi-a placut fotbalul, microbul acesta il am de la tatal meu, un stelist convins si deosebit de patimas cand vine vorba de dragostea rosie-albastra.
 Eu tin cu echipa nationala,nu sunt fana vreunui club sportiv in mod special,tin cu nationala si punct.Imi place acel sentiment de mandrie cand ai nostri castiga un meci, tot stadionul este in picioare aclamand cu tipete jucatorii si antrenorul.Este un sentiment unic,ma simt mandra ca sunt romanca si ca fac parte din acest neam calit de nevoi,dar puternic si amuzant in acelasi timp.

Pe 26 martie echipa nationala are un meci greu cu Olanda,la Amsterdam.Nu va fi deloc simplu,insa cu credinta si speranta vom castiga si de data aceasta,cum am facut cu cei de la Chelsea!Nu?
Despre meci.. toti avem speranta ca emotia creata de acest nou stadion se va transforma in evolutie buna din partea tricolorilor. Trebuie sa (mai) credem in sansa noastra si in Romania.

Hai baieti! Sa facem un meci cu fruntea sus!
Mesajul meu din inima pentru echipa nationala este urmatorul:

Vă ţinem pumnii strânşi ca să jucaţi la fel de bine ca până acum şi să obţineţi calificarea , aducând astfel bucurie în sufletul şi inima tuturor românilor de pretutindeni!!!! Suntem alaturi de voi indiferent de rezultat! Va iubim si va stimam din toata inima pe toti!!!



Multumiri tuturor sponsorilor nationalei de fotbal, in special cityinsurance care apreciaza si sustine cu brio valorile tarii!!!!




Kisses ;)

Niciun comentariu: