Totalul afișărilor de pagină

luni, 25 martie 2013

Review pudra Giordani by Oriflame




Giordani Gold Supreme Pressed Powder

Pudră compactă Giordani Gold Supreme este un produs fermecator pur si simplu!Mi-a placut de prima de cand am folosit-o,pana acum este cea mai buna pudra folosita, care pe tenul meu mixt arata super bine!

Pudră compactă, a cărei textură excepţională conferă acoperire perfectă şi rezistentă. Este îmbogăţită cu pulbere de mătase, recunoscută pentru prorietăţile sale calmante şi regeneratoare. Conţine antioxidanţi şi FPS 10, oferind tenului un aspect întinerit. Disponibilă în 2 nunaţe, precum şi sub formă de pulbere translucidă. Nuantele sunt :NATURAL SI MEDIUM Medium.
Are consistenta usoara , acopera indeajuns asltfel ca fata nu pare incarcata si sincer chiar merita achizitionata:). Pretul este undeva in jur de 60 lei,o puteti prinde si la oferta,eu am dat 45 lei pe ea.Este durabila,te tine ceva timp,rezista toata ziua si nu iti da impresia de masca,totul pare natural,subliniaza bine trasaturile frumoase ale fetei. Sunt multumita de majoritatea produselor Giordani,pentru unii au pretul usor piperat,dar merita.Sunt produse foarte bune. O sa revin cu pareri si asupra rimelului Giordani,parfumului si rujului...Se poate achizitiona de aici .


Hugs!

Niciun comentariu: