Totalul afișărilor de pagină

joi, 30 aprilie 2015

Manichiura oja Orkide Mint Dream







  Pentru o zi insorita de joi am ales o nuanta frumoasa de mentă,cu ajutorul ojei Orkide Mint Dream.Este prima mea ojă cu aceasta culoare si vreau sa spun ca este superba,perfectă pentru sezonul cald!Imi da impresia ca am pe unghii culoarea inghetatei din cornet,aromata si colorata viu.Calitatea ojei nu m-a dat pe spate,la 4 lei nu am nici pretentii mari....dar totusi.Se intinde greu,primul strat arata urat,iar cel de-al doilea arata acceptabil....tocmai de la al treilea putem considera ca manichiura arata bine.In poze am dat doua straturi,fara top coat...este doar oja simpla.Rezistenta este de 3 zile,oja este made in Turcia.Am ales-o pentru culoare,imi place la nebunie culoarea mentei si la haine,accesorii sau lacuri de unghii.Pensula este de proasta calitate,ma repet,se intinde greu si cu urme,mai ales la primul strat.Daca o recomand?Poate doar pentru culoare si rezistenta cat de cat acceptabilă....in rest nu.




Pupici!












Un comentariu:

Unknown spunea...

Este o culoare perfecta pentru vara.