Totalul afișărilor de pagină

joi, 25 aprilie 2013

Super papuceii primiti de la ZorileStore.ro!!!!



                   




Am primit in sfarsit papuceii doriti de la ZorileStore.ro!Sunt foarte incantata de ei, mai ales ca deja s-a instalat caldura, abia astept sa- i port si sa va scriu parerile mele. La prima vedere sunt niste papucei rezistenti, au o cusatura zdravana, masura este potrivita, eu port 36 si cum la alte perechi de papuci am luat aceasta marime si nu se potrivea....ZorileStore. .ro ne demonstreaza inca o data ce seriosi, prompti si atenti la nevoile clientilor sunt! Papucii sunt marca Grendha, o marca originara din Brazilia. Mai am o pereche de papuci, dar de plaja de la Grendha. Sunt comozi, rezistenti si draguti. Modelul m-a atras de prima data, gratie florii aplicat pe partea laterala si a modelului cu floricele de pe papuc. Floricica si culorile inchise ii ofera o nota de eleganta, pot fi purtati si in oras cu o rochie vaporoasa de vara! Pretul lor este undeva in jur de 99 ron!Da, dar merita 100%. Niste papuci la moda, de calitate si comozi! Abia astept sa vina varaaaa!!!!





Pupici!!!!

Niciun comentariu: