Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 24 aprilie 2013

Review vopsea de par Glow by Kallos




                 



  Vopseaua de par Kallos cu sortimentul Glow este ceva practic nou aparut la aceasta firma, mi-am achizitionat- o acum ceva timp si abia zilele trecute m-am decis sa o folosesc. Ea vine la pachet cu 1 pereche rezistenta de manusi, un tub foarte util(il pastrez si pentru alte dati, apare si in poza, este foarte practic, nu mai mazgalesc alte castroane sau periute), 1 tub de crema coloranta si 2 plicuri de emulsie oxidanta(ambele au 60 ml).


Am amestecat cu grija tubul de crema coloranta plus cele doua pliculete de emulsie oxidanta, si l/am agitat foarte bine ! Dupa mi//am aplicat solutia pe parul uscat, la parul meu lung aveam nevoie de 2 tuburi,dar e ok si unul....Si am tinut crema pe par circa 30 minute. Dupa aceasta am clatit parul cu multaaa apa calduta si l/am spalat cu sampon Kaloos pentru par uscat, iar la final am aplicat balsam care fixa culoarea. Nuanta aleasa de mine este 550, un SATEN MAHON..o culoare mai inchisa si care arata super !!Mirosul este tipic de amoniac, are si keratina care ofera ingrjire parului atat cat se poate.. pretul este in jur de 10 lei. ESte o vopsea buna, isi face bine treaba. O recomand!



Pupici!

8 comentarii:

Unknown spunea...

Mi-am luat azi nuanta 843, sa vedem cum o iesi:))))) Nu-ti curge la spalare?

Carmen Tender spunea...

E frumoasa nuanta?Imi curge putin, ca orice vopsea, nimic iesit din comun, vad ca se pastreaza bine.Pup

Lory spunea...

Am folosit vopseau aceasta 6luni acum din parul lung si des pe care-l aveam, cca1/3 mi-a cazut. Sunt DISPERATA, la breton si-n laterale se vede f rau pielea capului, firele sunt f subtiri si fragile si-n plus am inceput sa albesc( AM 32 ANI)

Carmen Tender spunea...

Lory,imi pare rau sa aud asta.Eu nu am avut probleme cu ea,si nici mama.Te-ai uitat la valabilitate,e posibil sa fi fost expirata :(

Unknown spunea...

Eu am fost super mulțumită de ea. Mereu ma fac acasă si am ajuns din negru albăstrui, roșcat apoi blond auriu. Se întinde bine, acoperă zona mea problema de la tâmpla unde nu se prindea vopseaua. Nu voi renunța la ea

Carmen Tender spunea...

Ma bucur,si eu sunt multumita,iar pretul este mai mult decat ok ;)

Anonim spunea...

Stie cineva valabilitatea ? Pe ambalaj scrie doar data fabricației. Mulțumesc.

Carmen Tender spunea...

Daca-mi amintesc bine este valabila 12 luni.