Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 20 aprilie 2013

Cum sa-ti faci singura o manichiura frantuzeasca desavarsita!




           





     Buna dragelor, astazi fac primul meu articol cu o manichiura realizata de mine, o manichiura frantuzeasca, simpla si de efect.

Avem nevoie de: 1. Un lac rozaliu  (eu am folosit unul de la O.P.I)  
                             2.Un lac alb mat (tot O.P.I)
                             3. Un lac transparent care ofera rezistenta si un luciu frumos manichiurii




Primul pas 


Al doilea pas unde este nevoie de antrenament pentru a trasa exact partile albe, se pot folosi benzi speciale pentru asa ceva

Al treilea si ultimul 


Este una dintre manichiurile mele favorite, rezistenta, foarte frumoasa si se poate asorta la orice tinuta!Voi puteti utiliza alte lacuri, dar sa fie in nuantele descrise mai sus.Mie imi plac cele de la O.P.I, imi par foarteee rezistente si cu preturi  acceptabile.

REZULTATUL FINAL







HUGS!!!!





4 comentarii:

Lorena's blog spunea...

ce fain ca ai facut gif :*
draguta mani si eleganta!:)
http://miss-lorrie.blogspot.ro/

Carmen Tender spunea...

multumesc pentru aprecire, intr adevara este o manichiura superba, perfecta pt orice ocazie ;)

claudia_mami spunea...

multa indemanare sa tragi linile asa frumos .

Carmen Tender spunea...

:D cu putin antrenament se rezolva