Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 20 aprilie 2013

Cup Cakes with Bubble Gum Flavour


                               


                       






        Ooo daa, aceste dulciuri numite cup cakes sunt unele dintre favoritele mele..nu doar pentru gustul delicios dar si pentru ca sunt relativ rapid de preparat.Nu am mereu timp sa le fac cum scrie in cartea de retete si aleg varianta la pliculete, de data aceast am ales de la Lidl un sortiment nou, denumit BUBBLE GUM FLAVOUR. Cutia contine: 1 plic praf de copt pentru cup cakes, 1 plic praf pentru crema verde care miroase bestial a guma de mestecat si bombonele portocalii. Am mai adaugat la praful de copt 1 ou, 100 ml lapte si 100 ml ulei de masa. Le-am dat pe toate la mixer si le-am asezat cuminti in formele speciale de briose, pentru aproximativ 25 minute. Bun, in acest timp am facut crema extraterestra :D cu 250 ml lapte. Am mixat totul si am pus-o la frigider. Dupa ce am scos briosele de la cuptor, le-am lasat sa sea raceasca. Racite, am pus crema verde in sprit si le-am ornat dupa bunul meu plac! Am adaugat bombonelele colorate si gata!!


Priviti bunatatile mele  in numar de 12 bucati:au mai ramas cateva pentru ca ai mei le-au mancat rapid!!Pupici!!!



2 comentarii:

Lucica Lazar spunea...

ce dragute sunt :) si buneee

Carmen Tender spunea...

chiar sunt delicioase ;)