Totalul afișărilor de pagină

joi, 25 aprilie 2013

O altfel de.. apa! Apa vitaminizanta!




             






O varianta excelenta pentru Coca-Cola, Fanta sau alte sucuri de genul, pline cu chimicale si tot felul de prostii este APA VITAMINZATA! Mai jos va prezint reteta sa, super simpla! Se pot face si alte combinatii: cu mandarine, clementine sau cu orice alt fruct doriti voi. Este racoritoare si gustoasa!!!!Eu una o ador!!!! Va fi perfecta pentru sezonul canicular care va urma, hidrateaza si ofera vitaminele necesare tuturor.



 Ingrediente:



1 l apa, 1 mandarina, 1/2 lamaie .
Mod de preparare:


La circa un litru de apa am folosit o mandarina(portocala) si o jumatate de lamaie. Le-am spalat bine, le-am feliat si le-am pus in apa, le-am bagat la frigider si le-am lasat (aproape) 24 de ore la macerat.Este super delicioasa!




Spor la treaba!

Niciun comentariu: