Totalul afișărilor de pagină

marți, 2 aprilie 2013

Pot deveni ambasador Zorile Store.ro?!



                                       


                                                                

                                              Balerini SUGAR pentru femei HELENA JERSEY

     




Azi am primit o invitatie de la cei de la Blogatu.ro in colaborare cu ZorileStore.ro sa ma inscriu intr- o campanie foarte interesanta, unde pot deveni  blogger ambasador pentru ZorileStore.ro! Suna foarte bine, mai ales ca un astfel de statut iti ofera si avantaje, cum ar fi:participarea la un eveniment media de mare amploare, unde va reprezenta ZorileStore.ro, desigur, un alt avantaj ar fi acela ca poate testa orice produs pana in valoarea de 300 lei,suna bine,nu?Si cel mai important este acela ca bloggerul va fi invitat la  Campionatul Regional de Viteza in Coasta la Rasnov, unde il va putea sustine pe campionul nostru Emil Ghinea ce participa la competitie. Bloggerul ambasador va primi o zi cazare si masa asigurata in Rasnov!!!!Eu mi-am ales de pe site acesti balerini foarte frumosi, par comozi, si sigur sunt de folos in sezonul cald care abia a inceput! Dupa ce voi primi superbii balerini, ii voi testa cu cea mai mare placere, voi face un review care sper sa placa juriului, si sper sa ajung EU blogger ambasador,de ce nu?




Hugs!

Niciun comentariu: