Totalul afișărilor de pagină

luni, 15 aprilie 2013

Review NYX Propel my Eyes Mascara- Jet Black

                           






 NYX a inceput sa devina unul dintre brandurile mele favorite de cosmetice nu doar datorita pretului acceptabil, ci si calitattii produselor sale.Astazi voi face un scurt review despre produsul Propel my Eyes Mascara pe nuanta Jet Black. De la inceput mi- a placut extrem de mult periuta, este mare si isi face treaba bine, cuprinzand genele si nelasand vreuna ,nevopsita .Chiar daca nu este waterproof se mentine mult timp pe gene, le face lungi, cu muult volum si negre ca abanosul. Am primit- o cadou de la o buna prietena, nu stiu exact cat costa, in jur de 6- 7 dolari cred.Are 8 g, un gramaj normal de mascara,este un produs bun,nu incarca aiurea genele,il recomand cu drag!



Hugs ;)

2 comentarii:

coco spunea...

nu am decat rujuri NYX !

Carmen Tender spunea...

Am si rujuri si lip gloss, urmeaza in curand reviewuri la ele..ma bucur ca ti plac si tie produsele NYX.Pup