Totalul afișărilor de pagină

luni, 8 aprilie 2013

Despre ingrijirea tenului sensibil si noul fond de ten Toleriane Teint by La Roche Posay

       


                                 






  Buna dragilor, astazi scriu despre un subiect interesant si utile multora din noi, mai ales pentru cele cu tenul sensibil, supus la roseata, alergii sau la alte asemenea probleme.Se stie bine ca unele fonduri de ten pot cauza grave alergii pielii, in special cele care contin o groaza de ingrediente nu tocmai naturale si tolerate.De aceea, trebuie sa punem mare accent pe alegerea unui fond de ten bun, de calitate si de inalta toleranta, a carui formula sa fie potrivita unui ten sensibil, pretentios.
  Cei de la La Roche Posay au gasit solutia perfecta pentru aceste probleme, si anume noul fond de ten:Toleriane Teint, care satisface toate nevoile unei pieli sensibile, predispusa la roseata si alergii.Cele două noi fonduri de ten Toleriane Teint vin în 2 variante, una destinată tenului mixt si gras, cu textură de spumă aerată, cu efect matifiant și una destinată tenului normal și cu tendință de uscare, cu textură cremoasă.Eu optez pentru varianta de fond de ten potrivita unui ten mixt.In plus, Toleriane Teint are 4 nuante,deci am de unde alege nuanta perfecta mie, SPF 20, dispune de noua tehnologie Elastogen care nu permite ca ridurile fine sa- si faca aparitia in urma folosirii lui si mai ales: nu contine conservanti sau parfum.Sper sa-l incerc, dupa asa prezentare frumoasa, sigur imi va placea.
   Il puteti castiga si voi daca participati pe blogul lui Cossa`s Cosmetics, unde sunt 3 fonduri de ten care abia asteapta sa fie incercate:toate 3 numai pentru dragele de cititoare!!!!.Succes!



Hugs!

3 comentarii:

Spunsieu spunea...

Suna tentant! Si mie tot pentru ten mixt mi-ar trebui ceva!

Carmen Tender spunea...

ma bucur ca ti am starnit interesul

Unknown spunea...

Ar fi bun pentru iubita mea :D