Totalul afișărilor de pagină

luni, 15 aprilie 2013

Review balerini Kitten Cipele de la ZorileStore.ro

    




 
    Hello dragilor, acum ceva timp am participat cu mult drag si mai ales cu multa incredere la o campanie organizata de cei de la ZorileStore. ro pentru alegerea unui amasador blogger pentru siteul lor.Am primit foarte repede o pereche superba pur si simplu de balerini Kitten Cipele(dupa cautari pe net am vazut ca aceasta marca este de orgine ceha, apreciata foarte mult prin afara,insa pe la noi prea putin...momentan) si am inceput purtarea lor. Dupa cum se vede si in poze sunt cu toc foarte mic, practici si mai ales foarte comozi.Materialul este piele pe interior 100%, ce bine, si pe dinafara este o piele intoarsa banuiesc..sau catifea. Totul este incununat sublim de mici buline de metal aurit, comabinatia de catifea neagra cu auriu m-a dat gata de prima cand i-am vazut!Ii port de aproximativ 2 saptamani prin oras sau la job, arata foarte bine si la o tinuta casuala, cat si la ceva mai office.Eu port marimea 36,dar pentru ca unele masuri nu se potrivesc mereu mi-a fost putin teama ca si aici voi pati la fel,adica fie sa ii iau prea mici, fie prea mari. Intr-un final am ajuns la concluzia ca masurile se potrivesc perfect,m-am bucurat foarte mult cand am vazut ce bine imi vin!Am atasat cateva poze, in realitate sunt si mai frumosi. Multumesc ZorileStore.ro pentru aceasta ocazie fericita de a va proba inca unul din minunatele voastre produse si pentru promtitudine!A, daca va intereseaza balerinii ii gasiti AICI la pretul de 139,90 lei.







Pupici!!!!

Niciun comentariu: