Totalul afișărilor de pagină

duminică, 19 mai 2013

Universul magic al bijuteriilor Kolok!



                       





   In general se spune ca o imagine face cat o mie de cuvinte.Dar pentru a descrie bijuteria perfecta nu exista suficient de multe cuvinte care se exprime frumusetea si eternitatea ei. Aurul, argintul, pietrele pretioase nu au au o istorie si nimeni nu poate spune cu certitudine cand au aparut sau cand au fost folosite pentru prima oara. Bijuteriile din pietre semipretioase si argint exista de… dinainte de a exista istoria, exista dincolo de spatiu si timp. Dar totusi ca sa raspund la aceasta intrebare, bijuteria perfecta ar fi aceea care sa ma puna in valoare, sa fie discreta si rafinata . Bijuteria perfecta...reprezinta o imbinare subtila dintre stil si a te cunoaste pe tine,ca femeie...pentru mine bijuteria perfecta este aceea care ma pune in valoare,sa am si mai multa incredere in mine.Cand mi-a dat bunica inelul de argint aurit cu piatra verde, m-am uitat fascinata la el, era un inel deosebit, prin lucratura, si culoare, un inel inalt cu o lucratura deosebita si piatra mare. Desi au trecut decenii peste el, nu si-a pierdut din frumusete, ba chiar arata mai interesant, aurul suflat s-a tocit si a ramas argintul, doar prin infloriturile si micile detalii fascinante se mai vede aurul, iar piatra verde, semipretioasa, nu are nicio zgarietura, este parca noua. Culoarea pietrei este interesanta, pentru ca are o nuanta deosebita, nu intalnesti oriunde verdele acela, este un verde spre turcoaz, dar parca mai inchis si totodata spre prazuliu. Mai apoi, cand il priveam fascinata, bunica mi-a spus ca pot sa il pastrez, pentru ca este un inel deosebit si trebuie sa am grija de el. Povestile pe care mi le spunea bunica, care a prins ambele razboaie mondiale ma captivau si ma atrageau, mi se pareau din alta lume parca, iar de cate ori privesc inelul imi aduc aminte de pataniile bunicii si de figura ei brazdata de ani si blanda.
    O astfel de bijuterie frumoasa si extrem de delicata am gasit pe siteul Kolok.ro si anume: colierul din gama  bijuteriilor de chihlimbar



   M-a atras gratie potrivirii perfecte alaturi de inelul bunicii mele. Impreuna fac o pereche fabuloasa si stilata, deosebit de atragatoare, iesita din tiparele clasice. Voi ce bijuterii favorite aveti?Sau ce va doriti? Pe acest site cu siguranta veti gasi ceva pe placul vostru si a celor dragi!De exemplu eu am mai pus ochii pe un alt model din colierele din pietre semipretioase. Este superb!Spor la cumparaturi!



Hugs!

Niciun comentariu: