Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 1 mai 2013

Review BB Cream Skin 79

                                       

                                        

Hot Pink Super Plus BB Cream este o crema BB produsa de o firma coreeana pe nume Skin 79, vanduta in milioane de exemplare. Sondajele spun ca se vinde 1 la fiecare 7 secunde, tare, nu?Am primit o mostra dintr- o astfel de crema, si anume una din gama hot pink super plus. Mai sunt si alte game, fiecare perfecta pentru orice problema a tenului: riduri, pete sau lipsa hidratarii. Dupa ce am incercat mostra mi-am cumparat si varianta normal size de 40 gr cu pretul de aproximativ 78 lei. Putin cam scumpa, dar a meritat. Mai jos va prezint cateva din parerile mele. Reclama facuta este de-a dreptul sincera si exprima realitatea, este cea mai buna crema BB folosita pana acum ;) In plus, miroase usor fructat, se intinde bine si este super cremoasa.



SPF: 25 PA++ Cat ne protejeaza crema in functie de SPF?
Blocheaza de 25X mai bine, deci se absoarbe doar 1 la 25 de parti, protejandu-ne astfel de 96% din radiatii.
Potrivita pentru tenul: mixt/ gras
AVANTAJE:
- Acoperire, fara a incarca tenul (efect de masca)
- Aplicare foarte usoara.
- Dupa aplicare, tenul arata luminos si sanatos.
- Dupa "oxidare" (5-10 min.) se adapteaza perfect nuantei tenului
- Acopera cearcenele.
- Efect hidratant.
- Reglementeaza secretia de sebuum.
- Ambalaj atractiv, practic si igienic.
- Nu se transfera pe haine.
Va ofer si un tabel, fiecare crema fiind specigfica unei probleme ale pielii. Va va ajuta sa va decideti ce crema BB vi se potriveste!



Voi ce crema BB folositi?


Hugs!




Niciun comentariu: