Totalul afișărilor de pagină

duminică, 5 mai 2013

Jucariile copilariei mele

                   

                         



Cookie


                  Au mai puţin păr în cap sau blană pe corp, mai puţină culoare în obraji sau câlţi în burtică. Pentru unii dintre noi, însă jucariile pentru copii sunt la fel de frumoase şi la zeci de ani de când au fost primite cadou.Cei mai buni prieteni din copilărie nu îmbătrânesc. Chiar dacă nu mai sunt arătoase ca-n „tinereţe“, nu se mai joacă şi nu mai fac lecţii, jucăriile preferate îşi păstrează locul în casa şi-n viaţa adulţilor.
Mitch, o panteră roz primită de Crăciun, a fost botezat după personajul meu preferat  din serialul momentului, Dallas.Cum eram topită după Mitch, prietenul lui Lucy, m-am decis să-i acord onoarea şi să-l botez băgându-i vârful codiţei în oala de pe aragaz, în care se fierbea apa pentru o mămăligă:D. Cookie

 este iepuraşul care mi-a fost cel mai bun prieten în copilărie. „Locuieşte" şi acum cu mine, care între timp am împlinit 27 de ani şi m-am căsătorit. Cookie, cel căruia îi împărtăşeam toate secretele, era „visul oricărei fete - blond cu ochii albaştri". Până în ziua în care sora mea i-a retezat cu foarfeca pletele.În naivitatea mea, aşteptam chiar să-i crească părul. Mă gândeam noaptea cum să fac s-o tund pe soră-mea zero, îmi amintesc si acum cu amuzament.
               În adolescenţă, jucăriile au fost înlocuite cu postere cu trupa Backstreet Boys, idolii mei de atunci. Am decis să pun păpuşile în şifonier, ­într-o pungă de plastic. Singurul care a rămas alături de mine şi după ce a plecat din casa părinţilor este Cookie. A devenit şi preferatul soţului meu şi va avea întotdeauna un loc special în viaţa şi casa noastra, „până la adânci bătrâneţi".Uneori, când sunt obosită şi n-am chef de nimeni şi de nimic, îmi place să-l iau în braţe şi să mă uit la televizor. Parcă mă teleportează în copilărie, când n-aveam chiar nicio grijă.

         Va invit sa intrati pe site-ul Jucarii-Online.eu pentru a va delecta cu o multime impresionanta de jucarii, care mai de care mai aratoase si nastrusnice. Voi ce jucarii favorite aveati in copilarie?


                   




Hugs ;)

Niciun comentariu: