Totalul afișărilor de pagină

duminică, 5 mai 2013

Pantofii de vis de pe pantofiori.net-Cel mai pretios cadou de anul acesta







                              

De obicei cantaresc bine lucrurile cand fac shopping. Imi iau piese pe care sa le pot purta pe termen lung, care nu se demodeaza si care merg impreuna cu cele pe care deja le am in dulap. Si, in general, mi le cumpar pe cele de care am nevoie. Uneori, insa, nu pot rezista unei tentatii; ma simt ca in copilarie cand imi doream enorm de mult ceva, doar ca acum stiu ca lucrul acela e mai degraba un moft decat ceva necesar si util.
Asa a fost cand am vazut pantofii tigrati cu toc (69 h) de pe site-ul pantofiori.net din colectia de primavara-vara 2013. Mi i-am dorit, pur si simplu am simtit ca nu pot fara ei. Nu i-am luat imediat, pentru ca mi s-au parut mult prea feminini. Dar nici nu-mi puteam lua gandul de la ei. Asa ca in cele din urma mi i-am facut cadou. Desigur, m-a coplesit apoi un sentiment de vina. Dar incet-incet am inceput sa ma obisnuiesc cu gandul ca mi-am ingaduit o extravaganta. Mi-am facut un dar scump si, atata vreme cat nu devine o obisnuinta, ma bucur de el din plin tocmai pentru faptul ca fac rar un asemenea gest.Oricate perechi de pantofi cu toc inalt as avea in debara, sigur exista modele pe care nu numai ca nu le-as incaltat vreodata, dar la care, mai mult ca sigur, nici nu m-am mai gandit pana acum. Fie ca sunt inalti, dar le lipseste total tocul, ori ca sunt impodobiti cu pene ori chiar cu replici in miniatura ale revolverelor, imi poti arata clar  personalitatea purtandu-i. Cam asa ar fi aratat pantofii Cenusaresei daca ar fi fost amatoare de cluburi. Ramane sa gasec un print care sa-si asorteze incaltarile celor alese de mine ;)





Totusi, acestea sunt incaltarile perfecte pentru o super-eroina care se imbraca numai de la magazinele celebre, dar eu gasit o alternativa simpla si mult mai ieftina cu ajutorul celor de la pantofiori.net .

Iubirea femeilor pentru patofi e binecunoscuta, nu in putine cazuri transformandu-se chiar in fetis. Si nu doar in cazul femeilor. Designeri de toate sexele s-au intrecut in a crea pantofi care de care mai fantezisti ori mai inalti, chiar ametitor 
de inalti. Acestia sunt pantofii mei de vis cu  toc inalt, eu ii numesc si ,,pantofii curajoaselor,, insa sunt extrem de comozi si rafinati, mereu fac senzatie cu ei!!! Recomand cu placere acest site si va invit sa intrati , sigur veti gasi si voi o pereche favorita de pantofi, botine sau sandale, ca tot vine sezonul cald!!!!!



Hugs ;)

Niciun comentariu: