Totalul afișărilor de pagină

marți, 21 mai 2013

Crema antirid cu ulei de Argan si Doina super lotiune demachianta by Farmec!

                                       
                                       

                                             





Ziua buna se cunoaste de dimineata, asa ca am primit de la cei de la Farmec o super crema nou aparuta pe piata: creme antirid cu ulei de argan! Miroase si arata delicios, abia astept sa o incerc, dupa revin cu detalii. Mi-am luat de la Kaufland si o lotiune demachianta Doina cu laptisor de matca.Asa ca am facut un mic set by FARMEC.Sunt fana produselor romanesti si le sustin mereu, Farmec sau Gerocossen, in mare parte am produse care sunt facute in tara..nu in alte parti.Voi ce produse romanesti aveti?




Hugs!


                                       

Niciun comentariu: