Totalul afișărilor de pagină

marți, 21 mai 2013

Experienta mea cu siteu-rile de anunturi on-line








                        De ceva vreme vreau sa scriu despre falsurile MAC din Romania (si va refer in speta la www.okazii.ro si alte siteuri de acest gen cu anunturi gratuite) si nu ma mira faptul ca sunt asa numeroase (si ebay-ul e plin de asa ceva), ci faptul ca exista oameni care chiar platesc bani pt. a cumpara un produs pe care scrie MAC cand multi stiu ca e imposibil sa fie un produs original la banii aia.
Poate sunt eu nebuna, dar eu cand cumpar un produs care nu se comercializeaza in Romania, ma documentez inainte si cumpar in cunostinta de cauza (exista atatea siteuri cu detalii despre fiecare colectie MAC aparuta vreodata, cu poze explicite, cu preturi si toate informatiile necesare pentru a cunoaste produsul chiar daca nu ai unde sa-l vezi/ testezi in Romania).Am vazut pe okazii fond de ten MAC Hello Kitty 40 ml, rimel Hello Kitty, 12 nuante de glossuri cand in colectia respectiva nu s-au lansat nici fond de ten, nici rimel, iar numarul de glossuri a fost de 6. E atat de simplu de verificat! Mi-am permis sa ii spun vanzatorului sa scoata din descrierea licitatiei expresia "garantat 100% original" pentru ca mi se pare de prost gust total sa stii ca vinzi un fals si sa ai nesimtirea (nu pot folosi alt cuvant) sa sustii ca este real.Cand am inceput sa scriu, nu intentionam sa scriu despre patania de pe okazii, dar ma gandesc ca e bine de stiu cu ce te poti confrunta cand ai "tupeul" sa vorbesti si sa ceri sa fii informat corect.
                  Acum am vazut un nou site numit bizcaf.ro, pare serios si are recomandari bune de la diferite cunostinte, va invit sa intrati aici daca dori sa vindeti/cumparati ceva.




           Hugs!

Niciun comentariu: