Totalul afișărilor de pagină

vineri, 3 mai 2013

Manichiura de Paste ,, Iepurila Colorat,,





    
     O manichiura draga mie pentru Paste, este cea cu stampila KIKO Bundle Monster Collection BM 302. Se face relativ simplu, arata super si este rezistenta. Am folosit cateva oje extrem de placute de la Barry M Gelly Hi- Tech, si cum am mai zis si stampila 302 BM. In plus, am aplicat la final un lac transparent.

Prima data se aplica oja, dupa aceea stampiluta. In poze se observa modelul cu iepurasul langa ou, culorile sunt caracteristice primaverii, vesele si stralucitoare! In poza am numit si fiecare nuanta de oja, sa se stie ce nuante am folosit. Este o manichiura de efect, cu model special pentru Sarbatorile Pascale.



Va urez Sarbatori Fericite alturi de cei dragi!!!


Hugs ;)

3 comentarii:

coco spunea...

tare simpatica manichiura ! :)

claudia_mami spunea...

oja pentru stampila este una de transfer .ce dragut- imi place .

Carmen Tender spunea...

Multumesc ;)