Totalul afișărilor de pagină

marți, 15 ianuarie 2013

Review gel de dus cu cafea by YVES ROCHER


   



   Helloooo!!!M-am decis sa scriu si eu opinia mea despre acest gel de dus cu cafea de la YVES ROCHER asa de faimos si apreciat de o mare parte din fetele din blogosfera si nu numai..Pretul este acceptabil,undeva intre 8-12 lei,depinde de oferta promotionala prinsa de fiecare.Consistenta este potrivita,imi place ca nu este nici foarte vascoasa sau prea subtire.Punctul lui FORTE este mirosul delicios de cafea braziliana,multe fete cred ca-l adora din aceasta cauza.Face spume,este durabil in timp.Nu trebuie pus mult pe burete pentru a te spala cu el.Ambalajul lui este un minus pentru mine,mi-am rupt cateva unghii cand am incercat sa deschid capacul..ar trebui modificat de firma.Am facut cateva poze si cu ingredientele continute de acest gel...cam atat de zis despre el.Mie mi se pare un gel simplu,mirosul este deosebit in rest nu face nimic in plus fata de alte geluri de dus.L-as recumpara daca nu as gasi altul mai bun.Kiss&Hugs

2 comentarii:

claudia_mami spunea...

lam cumparat cu putina temere dar dupa prima incercare am fost super multumita ..

Carmen Tender spunea...

Ma bucur ca ti place ;)