Totalul afișărilor de pagină

joi, 31 ianuarie 2013

Review Apidermin crema de fata cu laptisor de matca si vitamina A




  Despre Apidermin nu sunt multe de spus,totul este de prisos,insa astazi imi voi scrie parerea despre aceasta minunata crema de fata!Eu am tenul mixt,cum v-am mai spus si n alte articole,dar aceasta crema imi face bine.Miroase frumos,a ingrediente naturale,nu este decat putin  grasa si intra bine in piele.Ador sa o aplic in zona ochilor,acolo unde pielea este uscata si are nevoie de o hidratare mai intensa;).Pretul este undeva in jur de 10 lei,in functie de gramaj.Cea din poza are 30 ml si a costat 6 -7 lei.Merita cumparat,isi face treaba mult mai bine fata de alte creme ,,de top,, asa de mult mediatizate.As recumpara-o?Sigur ca da.Numai bine!



Hugs!

Un comentariu:

Unknown spunea...

Va recomand sa incercati crema Apidermin Lux, este varianta imbunatatita cu unt de cacao, o gasiti la un pret bun aici: http://ameplant.ro/produs.php?id=466 Nu ezitati sa o incercati!