Totalul afișărilor de pagină

luni, 21 ianuarie 2013

Viata in culori intense


Cand am citit prima data articolul ,,Viata in culori intense,,si am vazut imaginea cu superba DEMI MOORE am stiut ca trebuie sa ma inscriu la acest concurs provocator si atragator,deopotriva.
Culorile ne umplu viata de bucurie,optimism si desfatare,iar eu stiu ca nu pot trai nici macar o zi fara sa  port o sexy bluza rosie care sa ma faca sa ma simt irezistibila  sau un pluovar galben care ma binedispune toata ziua.De asemenea mi place sa am colectia de cosmetice cat mai vasta si colorata,aleg mereu culorile care ma avantajeaza si ma prind bine in orice moment al zilei.Despre importanta si scopul culorii este mult de zis,cum ne incarca bateriile si ne face mai fericiti la modul subconstientului fara aportul altui lucru,o simpla rochie rosie  purtata intr- o seara la o petrecere eleganta ma pot face sa ma simt ca o printesa diafana si extraordinar de frumoasa.
Combinatia optima de culori ne duce la echilibrul sufletesc si la la sex-appealul nonconformist dorit de toate femeile din lume.Un gram de roz in care adaugam culori asortate cu tonul lui ne face sa fim mai frumosi pentru ceillati si sa ne simtim mai bine in fiecare zi.Pe langa toate aceste aspecte cand aud cuvantul culoare instataneu ma gandesc la cuvantul DRAGOSTE.Ce culoare are ea?Rosu rubiniu sau negru tuciuriu?Este exact asa cum ne o facem noi,ca un stol viu de fluturi primavaratici sau ca o furtuna intunecata si rece.
Dacă vreodată o să iubesc o să fie din cauza faptului că am uitat că exist.
Dacă în mintea mea dragostea îşi va schimba culoarea voi putea să o miros mai bine, să o pipăi mai intens, să o gust mai cu poftă. Totul se reduce la culoare.
Dacă cândva vei apărea în faţa mea şi nu voi ştii ce să zic, ia-mi mâinile şi spune-mi " eu sunt" şi te voi crede.
Dacă vreodată teoria despre dragoste se va transforma în practică voi putea spune că trăiesc, până atunci, norii sunt încă gri, soarele este prea cald, iarba prea verde, mainile prea singure, privirea prea aspră, gândurile prea negre, teama mult prea mare, singurătatea mult prea triumfătoare ...
În fond, esenţa umană se reduce la culoarea dragostei.

Niciun comentariu: