Totalul afișărilor de pagină

joi, 17 ianuarie 2013

Review crema de fata cu galbenele by YVES ROCHER

Salutare dragilor!!!!Este o innorata zi de joi,dar m-am decis sa scriu astazi despre o crema folosita de mine de la cei de la Yves Rocher;).E prima oara cand am cumparat-o si am fost incantata inca de la inceput.!Ambalajul este micut,din plastic,are 50 de ml.O cantitate clasica pentru cremele de fata.Este recomandata pentru regenerarea pielii tenului,putandu-se folosi atata ziua cat si noaptea.Eu zic ca este recomandata mai mult unui ten uscat/normal,eu am tenul mixt si am folosit-o pentru zona ochilor mai mult.Isi face treaba bine,miroase placut a galbenele,dar este putin cam grasa si daca iti intra in ochi te cam ustura.Nu ar fi trebuit pentru  ca ei zic ca ar contine numai ingrediente naturale....Ciudat.Am dat pe ea aproximativ 20 lei fiind la reducere,am luat-o mai mult din curiozitate pentru ca nu am avut never ever o crema de la YR.Daca as mai lua-o?Da,daca nu as gasi ceva mai bun intre timp.Mai SUS o vedeti cum arata;)Kiss

Niciun comentariu: