Totalul afișărilor de pagină

marți, 15 ianuarie 2013

Review Activa FVS solutie pentru puncte negre&acnee


Bun,in sfarsit reusesc sa va scriu parerea mea despre aceasta solutie de la FAVISAN.O am luata de ceva timp dar pentru ca am tenul mixt o folosesc uneori,cand mai are un cosulet obraznic..a si puncte negre.Are 30 ml,pretul nu l mai retin dar este ok,undeva in jur de 10 lei daca retin eu bine minte.Ingredientele se observa in poze,culoarea este galbuie din pricina propolisului din compozitie..eu o utilizez seara pentru ca ziua as arata ca o masca de Halloween:)).O aplic si a 2 zi cosul este uscat,insa punctele negre se elimina dupa circa 10 zile daca o folosesc zilnic.Ustura putin cand este aplicata pe piele pentru ca are si alcool,dar trece repede.Este buna,isi face treaba si nu contine chimicale.Merita cumparata,in cazul meu isi face  efectul foarte bine.

2 comentarii:

claudia_mami spunea...

nu am folosit niciodata dar as vrea si eu sal incerc mai ales ca ma confrunt cu un ten cu probleme acneice.

Carmen Tender spunea...

Mie mi a facut bine,sper ca si tie!Pupici