Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 30 ianuarie 2013

Cate ceva despre BlogAward.ro si Campaniile sale

Buna sera iubitii mei cititori,asta seara vreau sa va spun cate ceva despre un subiect interesant si util din punctul meu de vedere.Mereu m-ati intrebat unde puteti gasi un site oficial si  serios care intruneste toate campaniile pentru bloggeri,campanii atragatoare si simple.E,m-am interesat pentru voi si am ajuns la unica concluzie ca blogawards.ro este alesul.BlogAwards.ro este primul site romanesc care face legatura intre bloggeri si companii prin intermediul campaniilor si concursurilor iar Allview este cel mai cunoscut producator roman de electronice,Pe acest site am gasit foarte multe camapnii potrivite oricarui gust,temele sutn variate si sigur puteti castiga unul sa u multe premii utile vousa sau familiile voastre.Va invit sa intrati aici:Blogawards.ro si sa va convingeti de ceea ce sa spun eu ;)
Cea mai noua campanie m-a atras extrem de mult pentru premiul:o tableta allview de ulmita generatie,o bijuterie pentru amatorii de gadgeturi!O visez zi si noapte...asta e adevarul :D.De pe site-ul Allview m-a uimit cu calitatile ei incontenstabile:http://allview.ro/produse/tablete-pc/lista-tablete-pc/tx1-quasar/descriere/,o tableta de o claritate si acuratete iesite din comun!In plus poti naviga pe net,messenger,facebook..orice retea sociala merge ca unsa...are multe atuuri,mi-ar lua cateva ore sa le enumar pe toate.Este o mica comoara la omului(si poate la a mea ;)
Bun..revenind cu picioarele pe pamant eu sunt abonata la newsletterul celor de la BLOGAWARS.ro de ecva timp  si mereu astept cu nerabdare sa citesc o campanie noua care ar fi potrivita pentru mine sau vreunui prieten.Am participat la acteva,am si castigat premii foarte frumoase,dar din pacate nu prea am timp sa particip atat cat mi-as dori.Va las pe voi mai mult,cine stie poate veti fi si voi norocosi;)Kiss &Hugs

Niciun comentariu: