Totalul afișărilor de pagină

luni, 2 martie 2015

Rutina mea de ingrijire a tenului seara(1)





  Ca orice femeie care se apreciaza,am grija de tenul meu zi de zi,seara de seara cum pot eu mai bine.Tenul meu mixt este o combinatiede ten uscat cu gras,un pic mai dificil de intretinut,dar nu imposibil.In aceasta postare m-am decis sa va povestesc despre rutina de ingrijire a tenului meu ,in fiecare seara.Nu folosesc o suta de produse,inca incerc sa gasesc produsele potrivite perfect tenului meu mixt.Produsele prezentate mai jos sunt din ultima luna,dica sunt folosite din luna februarie pana cand se vor termina.Imi place sa cumpar un produs si sa-l termin cu totul,nu sa incep o mie de creme,demachiante sau alte lucruri de genul aceasta si sa raman uitate in dulapior sau prin baie.Mi se pare o risipa de bani si de efort,mai ales.Bun,cum se vede si-n poze o sa incep cu demachiantele-unul pentru ochi si unul pentru restul fetei.Pentru ochi am ales Nivea demachiant bifazic,mi se pare foarte bun,nu irita ochii si pentru ca are in continut si ulei,hidrateaza in acelasi timp zona extrem de sensibila a ochilor.Demachiantul pentru fata este de la Gerocossen,cu laptisor de matca,miroase delicios si curata foarte bine machiajul si impuritatile acumulate de-a lungul zilei pe piele.


  Respect cu sfintenie cei trei pasi:DEMACHIERE,TONIFIERE SI HIDRATARE.Trecand la pasul cu tonifierea in poza nu apare,dar folosesc lotiunea micelara de la Bioderma ,trebuie sa mi-o recumpar cat de curand.Urmatorul pas,si ultimul este hidratarea intensa a tenului cu un contur de ochi cu Q10 si ceai verde de la Cosmetic Plant,imi place pentru ca este intr-adevar hidratant si nu costa mult deloc.Pentru restul tenului m-am axat pe o crema 100% naturala de la VivaNatura cu ulei de cocos,unt de shea si...multe alte elemente naturale si benefice.Crema se intinde bine,nu este grasa si de cand o foloses ma impac tare bine cu ea.Contine si aur si argint,am citit undeva ca ajuta tenul sa se regenereze si sa arate din ce in ce mai bine.Uneori mai aplic si lotiunea Doina cu castravete,speciala pentru tenul mixt.Mi se pare un pic cam grasa,desi scrie ca este recomandata unui ten gras/mixt.Cand imi simt tenul prea uscat,mai ales iarna,recurg la ea.
  O data pe saptamana imi aplic o crema bio exfolianta cu ulei de grapefruit,vreau sa va spun ca este extraordinara,miroase demential si imi lasa tenul stralucitor si curat!Se numeste Pulpe de Vie,este facuta integral din ingrediente naturale.Imi place la nebunie,isi merita toti banutii cu desavarsire.In plus,folosesc discuri demachiante de la Catherine,produse de Kuafland,mi se par cele mai ieftine si bune in comparatie cu altele.De asemenea,imi dau cu crema de maini de la Gerocossen Activ cu ulei de masline si galbenele,foarte buna si ea,miroase placut si hidrateaza bine pielea mainilor.
 Si,nu in ultimul rand,in fiecare seara folosesc un tratament revolutionar,adica intensificatorul pentru gene:Realash,momentan este in perioada de testare,insa in curand revin cu pareri despre el.


 Per total,aceasta este rutina mea zilnica,de seara,pentru ten,nu-mi place sa stau mult si sa pierd timpul in oglinda,de aceea am nevoie de produse bune,eficiente si potrivite tenului meu.Voi ce rutina de ingrijire aveti,stati mult pentru ritualul de infrumusetare sau suntetimai rapide,ca mine?




Pupici!








Un comentariu:

Unknown spunea...

Scurt si la obiect! cu stima.