Totalul afișărilor de pagină

joi, 26 martie 2015

Review intensificator de gene Realash









      Revin dupa fix o luna cu pareri despre produsul minune pentru gene,si anume intensificatorul Realash (pentru comanda apasati pe scrisul roz).Este un produs iubit de milioane de persoane,la noi in tara nu este foarte cunoscut si este mare pacat pentru ca intr-adevar este un produs bun,natural si care isi face treaba bine de tot.Realash este un produs ce este folosit pe scara larga de foarte multe femei ce vor sa aiba niste gene lungi si groase. E important sa ai grija la produsele pe care le alegi deoarece acest lucru poate sa ne afecteze sanatatea.Sa incep cu ambalajul si cu prezentarea intensificatorului de gene Relash.El se prezinta ca un mini rimel,are 3 ml si nu are perie ca un rimel ci o micuta pensula.Consistenta este de gel,nu este deloc uleios si nici nu miroase a ceva anume,ochii mei l-au tolerat extrem de bine,chiar ma miram ca nu i-a iritat pentru ca de cateva ori din graba mi-au intrat cateva picaturi in ochi.Acest lucru reprezinta un mare plus,apreciez produsele bune,de calitate care care nu irita ochii sau pielea.Probabil va intrebati ce contine,va scriu exact ce apare pe ambalaj-Aloe,D-Panthenol,Collagen,Collagen+Elasten,Hydrolysed Silk Protein,Hyaluronic Acid,Extract de Mango,Bitter Portocala extract de flori,Sabal Palm Extract,Extract de Rodie,Extract de Papaya,Marigold Extract,Horsetail,Flax si Calamus Extract si intr-un final Biotinoyl Tripeptide-1.Se observa ca are in continut un intreg cocktail de extracte de plante si alte substante nutritive,necesare cresterii frumoase si viguroase a genelor.Mentionez ca rezultatul final depinde de metabolismul fiecaruia,cresterea genelor se face in proportie de 30% spun eu,adica rezultatul este vizibil cu ochiul liber.O sa puteti observa si voi in pozele de la sfarsitul articolului.
    Aplicarea se  face o data pe zi,de preferinta seara pentru ca lichiul magic sa-si faca treaba peste noapte,se aplica ca un tus lichid de gene la baza pleoapelor.Continutul tubului de 3 ml ajunge pentru 4-8 saptamani,eu l-am folosit 4 saptamani si inca mai are lichid in tubulet,cred ca-mi va ajunge sa-l mai aplic cateva saptamani.De asemenea,este recomandat ca pentru intretinerea genelor sa mai fie folosit in plus cateva saptamani o data pe saptamani,foarte convenabil.Eu mai uitam sa-l aplic seara si -l aplicam dimineata,deci nu e  un capat de lume daca nu e aplicat seara.
   Produsul Realash promite sa faca genele mai lungi,mai frumoase,mai viguroase si mai inchise la nuanta.Eu aveam inainte de aplicarea produsului genele frumoase,nu foarte lungi,dar acceptabile ca marime.Vreau sa va spun ca dupa folosirea Realash le-am simtit mai dese,mai lungi si mai inchise la culoare.Rezultatul chiar a fost wow,sigur ca nu m-am asteptat sa-mi faca gene false de 3 metri,dar chiar a avut efect asupra genelor mele.Au crescut in proportie de 30% si acum nu mai e nevoie sa-mi aplic rimelul de 3-4 ori,ajunge numai o data si genele arata foarte,foarte bine!Ma bucur pentru ca vine sezonul cald si nu vreau sa am genele incarcate de rimel,ci mai mult naturale si pline de personalitate.Este prima data cadn folosesc si testez un astfel de produs,a fost ceva nou si invotor pentru mine si ma bucur sincer ca am avut ocazia sa ma pot bucura de intensificatorul minune pentru gene,cunoscut in toata lumea!In concluzie,eu recomand Realash-intensificator de gene si va asigru ca nu veti regreta ca l-ati achizitionat.In orice caz este mult mai practic si bun in comparatie cu uleiul de ricin care nu numai ca pateaza si este uleios,dar rezultatele se vad in cateva luni de zile,destul de greu,dar la Realash este altceva.In pozele de mai jos se observa diferenta dupa 2 saptamani,iar mai apoi dupa 4 saptamani.Mi-a placut produsul,nu ma mira faptul ca este apreciat de atatea femei,chiar isi face treaba.Cum am mai spus,chiar daca ma repet,depinde foarte mult de metabolismul fiecaruia ca rezultatul final sa fie vizibil foarte bine in proportie de 30% sau poate chiar 40%.Voi ati auzit de Realash?Va tenteaza folosirea unui intensificator pentru gene?







INAINTE(BEFORE) SUS-DUPA(AFTER) JOS











Pupici!





3 comentarii:

Unknown spunea...

Se vede ceva diferența, f tare!

Carmen Tender spunea...

Da

Unknown spunea...

Super lashes!congrats