Totalul afișărilor de pagină

luni, 23 martie 2015

Cenusareasa si pantoful la moda 2015 Mopiel












   Fiecare femeie isi doreste multeeee perechi de pantofi dama Mopiel,nu conteaza cate are,tot isi doreste una-n plus,nu strica......e ceva genetic structurat,zic eu.Chiar acum ma uit cu stupoare in dressing,vad pantofii mei cuminti aliniati si nu stiu de ce.....stiu ca suna un pic nebunesc,dar realizez ca tot nu am cu ce sa  ma incalt!!!!!E ironia vietii mele,mereu mi-am achizitionat de toate-pantofi cu toc,pantofi fara toc,botine...si tot nu am cu ce sa ma incalt????Nu pot sa cred.....imi revin repede si-mi amintesc de filmul de aseara,inspirat de ideea de  pantofi.Era vorba despre un tip anost,care traia cu mamica lui...trecut de prima tinerete si..ca prin magie ajunge sa puna mana pe niste pantofi fermecati care-l transforma intr-un alt personaj,cu totul diferit...amuzant,carismatic si plin de sex-appeal.Oare o asa putere are o pereche de pantofi?Sa transforme un om in altul,mai plin de incredere,de vointa si ambitie?Nu m-am gandit niciodata la acest aspect,desi reprezinta o piesa de rezistenta in garderoba oricarei femei care se respecta...pantofii sunt un pic mai mult decat o pata de culoare care intregeste tinuta de zi cu zi.
     La fel ca si geanta,pantoful inseamna semnatura ta ca om,ca personalitate asupra intregii tinute.Pentru ca este primavara,a renascut natura,infloresc pomii parfumati si liliacul rozaliu m-am gandit sa fac o imbunatatire in colectia mea de pantofi si sa-i colorez,sa nu mai merg pe non culori,pe culori simple,banale si fara viata!Mi-am ales aceasta pereche din magazinul de incaltaminte online Mopiel care ma face sa ma simt exact ca Cenusareasa,care dintr-o fata simpla se transformase intr-o printesa urbana,chic si rebela.A fost dragoste la prima vedere,iubesc tot ce inseamna acest model plin de viata si culoare,l-as purta  peste tot..la birou si la o plimbare sub clar de luna.Pentru ca sunt conceputi din piele de cea mai buna calitate dureaza o gramada de timp,astfel ma voi putea bucura de frumusetea lor multa vreme.Conteaza mai mult calitatea si nu cantitatea,de aceea imi plac lucrurile din piele.La prima vedere m-au dus cu gandul la o tinuta cu accente gipsy,gratie modelului plin de personalitate si nuanta.Ii si vad asortati la o rochita in ton,midi si perfecta pentru primavara/vara,peste ea o geaca de blugi,pusa pe un umar....perfect pentru o intalnire cu iubitul.Sau cu blugi skinny si o camasa grena,larga...ar arata de vis in aceste combinatii minunate.Si cate mai imi vin in minte...o multime de noi si noi tinute pot crea cu acesti pantofiori.Exact ca tipul din film,pomenit mai devreme,m-ar transforma un pic in altcineva..intr-o alta femeie mai curajoasa,mai voluptoasa si mai energica.Se pare ca perechea de pantofi potrivita are cu adevarat puteri magice si poate transforma Cenusareasa intr-o printesa veritabila,gata sa-si intalneasca printul potrivit.....