Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 25 februarie 2015

Frumusete la minut-Realash,o solutie pentru gene lungi si dese?








   

      Buna dragilor,astazi vin cu o veste buna,si anume cu mult asteptata colaborarea cu cei de la Realash.Probabil va intrebati ce inseamna de fapt Realash sau ce este si ce poate sa faca.Realash este singurul lichid destinat prelungirii genelor pus in vanzare libera aprobat de FDA.El promite sa faca genele mai lungi,mai groasa si mai inchise.Cand am fost contacta pentru aceasta colaborare am fost mai mult decat incantata pentru ca de cand ma stiu sufar ca nu am gene lungi,dese,negre ca actritele de la Hollywood .De-a lungul timpului am folosit tot felul de tratament naturiste,cu ulei de ricin sau masline si nu am ajuns la rezultatul dorit.Se pare ca singura solutie pentru a obtine niste gene mai frumoase si sexy este numai Realash.Asa ca am acceptat sa testez acest produs inovator si nou pentru mine.Echipa de la Realash a fost prompta,la cateva zile dupa contactare am si primit pachetul.Eu sunt genul de persoana care pune accent pe micile detalii.De aceea vreau sa mentionez faptul ca ca produsul a venit ambalat foarte frumos intr-o cutiuta extrem de cocheta si eleganta cu fundita,alaturi de instructiunile de folosire.In plus, va spun ca acestea sunt scrise in aproximativ doispreze limbi,deci..le puteti intelege fara probleme.Nu mai pot astepta,mor de curiozitate,de aceea voi incepe tratamentul in aceasta seara.Tratamentul dureaza intre 8-12 saptamani,deci o luna,o luna si jumatate.Am citit pe indicatii ca este recomandat sa tina numarul maxim de saptamani,adica o luna jumatate.In functie de rezultate,daca apar mai repede,adica  dupa doar o luna,va voi anunta.Mentionez faptul ca pentru pastrarea rezultatului se recomanda si  o aplicare a tratamentului de 1-2 ori pe saptamana.
  In aceasta seara voi incepe testarea produsului Realash,revin cu detalii:poze si informatii noi.Voi ati auzit de Realash?L-ati folosit,ce parere aveti despre acest intensificator pentru gene,un produs inovativ in domeniu?

  De asemenea,vreau sa multumesc echipei Realash pentru ca m-a ales sa testez acest produs apreciat la nivel mondial de milioane de femei,abia astept sa am genele mai frumos,mai lungi si dese exact ca Angelina Jolie sau macar ca Salma Hayek!Stati aproape,urmeaza noi articole despre Realash si efectele sale!




Pupici!







6 comentarii:

coco spunea...

cred ca vreau :)

Unknown spunea...

Nu e bun si pentru bărbați? ;)

Carmen Tender spunea...

Te invit pe site-ul oficial Realash pentru comanda ;)

Carmen Tender spunea...

Sigur,este bun pentru oricine vrea gene lungi si frumoase!

Unknown spunea...

Este natural sau plin de e uri acest intensificator?

Carmen Tender spunea...

In ultimul articol de pe blog puteti citi ce contine si alte detalii.