Totalul afișărilor de pagină

vineri, 20 martie 2015

Prima comanda de pe ELF -cosmetice



    



   Buna sa va fie inima dragilor!Saptamana trecuta am facut pentru prima data comanda la ELF,nu stiu daca ati auzit de aceasta firma,puteti da un search pe Google.Sunt produse la preturi destul de mici,au multe oferte si m-am riscat sa comand si eu cateva lucruri.Pentru ca la o comanda minima de 40 lei primeai un saculet cu produse de 35 lei,am zis ca merita.Transportul se face prin posta sau curier,eu am ales prima varianta pentru ca este numai 9 lei.Bun,mi-am ales ceea ce nu mai aveam sau era pe terminate,si anume-o trusa cu blush corector si crema bronzanta pentru ten,un luciu de buze cu SPF,o oja draguta,de un mov usor sclipicios si cam atat...Ceea ce am primti BONUS  a fost un creion jumbo pentru buze,de nuanta Natural si un blush cu sclipici,cu efect bronzant si sclipicios.Acest bonus face 37 lei(22 lei creionul si blushul shimmer 15 lei).Sincera sa fiu ma asteptam la alte produse bonus,pentru ca deja mi-am comandat ceva pentru buze si pometi...dar asta e.Pe absolut toate cosmeticelșe scrie MADE IN CHINA,si din acest motiv sunt un pic dezamagita..sunt extrem de curioasa daca sunt bune de ceva,revin cu un articol in aceasta privinta.Totul,inclusiv transportul m-a costat 54 lei,ambalajul a fost ok,oja era impachetat bine pentru a nu se sparge pe drum,la fel si blushul.Voi v-ati comandat ceva de la ELF,ce parere aveti despre aceasta firma?




Pupici!






   



2 comentarii:

Spunsieu spunea...

Primesc newsletter de la ei, am vazut ca au lucruri bune dar inca nu am comandat.

Unknown spunea...

Si prietena mea foloseste elf, zice ca sunt convenabile