Totalul afișărilor de pagină

marți, 10 martie 2015

Lady in red-manichiura cu FARMASI






  

 Pentru aceasta saptamana am ales o oja rosie sidefata de la FARMASI,este o marca preferata de cosmetice pentru ca raportul calitate-pret este foarte bun!Nuanta este 036 si contine sidef,cum se observa si in poze.Pretul unei sticlute este 6 lei,am luat-o de la un magazin din cartier.In alta parte,gen magazinele mari,nu am gasit oja de acest fel.Prima mea oja FARMASI  afost cumparata din Sinaia,o nuanta superba de roz,si acum tin minte ca am fost surprinsa placut de rezistenta ei.M-a tinut cam 5-6 zile,foarte bine pentru pretul ei.Se intinde bine pe unghie,nu o pateaza si pensula este foarte practica!Am de gand sa mai achizitionez si alte nuante,imi place gama lor variata de culori si produse,am vazut ca au si site cu magazin on-line.Voua va plac produsele Farmasi>?













Un comentariu:

Unknown spunea...

O nuanta foarte sexy