Totalul afișărilor de pagină

luni, 30 martie 2015

Karla, magazinul meu preferat de rochii



 Se stie ca de multe orishoppingul frustreaza femeile. Impinse de la spate de un motoras invizibil si de neinteles pentru partea masculina, le apuca din senin un chef nebun, vecin cu delirul, de a cheltui pe orice, posete, curele, manusi, sosete, pantofi, rochii, orice. Din pacate, in majoritatea cazurilor atacul febril asupra magazinelor se soldeaza cu un "esec", instalandu-se un sentiment trist ca nu vor gasi niciodata acele lucruri care sa le faca sa nu mai doarma noaptea. Acesta este un caz. 

O alta situatie, mai disperata, survine atunci cand apropierea imediata a unui eveniment, fie ca este o nunta, revelionul sau o simpla petrecere, le determina sa scotoceasca magazinele in cautarea acelui ceva care sa le scoata din incurcatura, pentru ca e in natura femeii sa nu imbrace de doua ori aceeasi rochie. 
Un alt context este atunci cand femeile se trezesc pur si simplu intamplator, atrase de forte magnetice necunoscute, in fata unei piese vestimentare de la care nu-si pot lua ochii. Cum mi s-a intamplat mie cand am dat peste "Rochia", subiectul articolului de azi, ce m-a facut sa las la o parte celelalte idei si sa schimb macazul. 
stim cu totii ca e abia inceput de aprilie, sezonul de nunti s-a incheiat, ca pana la petrecea de Paste mai este ceva timp, dar eu nu-mi bat capul cu planuri de genul cum ma voi imbraca in noaptea speciala a Sfintelor Sarbatori Pascale. Mai mult decat atat, sunt genul care se lasa pe ultima suta de metri in alegerea unei costumatii speciale, chiar daca, in goana disperata dupa ceva de imbracat, imi promit, de fiecare data, ca-mi voi aloca timpul necesar. Dar aceasta rochie mi-a agatat privirea intr-un moment in care imi doream cel mai putin sa investesc. Fiind intr-una din plimbarile mele prin controversatul Google, in cu totul alte scopuri, am intrat pe magazinul Karla rochii si dintr-o privire am ochit-o, m-a fascinat pe loc. Genul de rochie pe care ai vrea s-o ai instantaneu in garderoba, indiferent de cat de apropiat sau indepartat este momentul imbracarii ei. O rochie de seara trei-sferturi foarte sic, o combinatie de tul si dantela rosie cu un material textil extrem de frumos,un model de rochie dreapta,cu niste cute dragalase si extrem de fine in zona decolteului si a taliei. Intr-un cuvant, o rochie ce pune cu siguranta in valoare feminitatea si are si avantajul de a fi la un pret absolut rezonabil (69.99 lei).Da,fetelor,este vorba despre rochia Nora ...o rochie fermecatoare,ca de o printesa moderna!Rochie din dantela elastica, una dintre cele mai apreciate alegeri ale clientelor Karla. Rochia Nora urmareste linia corpului, conferind feminitate si un plus de eleganta
Asadar, chiar daca nu sunt adepta formulei de a-ti lua vara cizme si iarna sandale, o astfel de investitie iti ia o grija de pe cap in toata nebunia furibunda a cumparaturilor de sarbatori si te scapa si de grija toaletei pentru petrecerea de Paste,si nu numai!










Pupici!




Niciun comentariu: