Totalul afișărilor de pagină

marți, 10 februarie 2015

Sa ne amintim de copilarie cu faimosul Inspector Gadget!







   Haaaaii… recunoateti ca ati fi vrut sa fiti macar pentru o zi Inspectorul Gadget, sa aveti un elicopter sub palarie, o lupa care iese brusc de sub manace si picioroange imense ca sa va deplasati mai repede. Eu una, numai la asta visam prin 1995, caci atunci am vazut prima data serialul de desene animate - Inspectorul Gadget, difuzat la acea vreme pe Italia Uno. ( traiasca italienii :d).


  

   Desenul animat a fost produs de 3 companii din SUA , Franta si Canada si a aparut in 1983. A fost difuzat in multe multa tari, printre care si Romania. Seria urmareste aventurile unui politist bionic, inspector ca rang, dotat cu tot felul de arme sau gadgeturi care ii folosesc pentru prinderea infractorilor. Se imbraca precum inspectorul Clouseau din filmele cu Pink Panter, nu are deloc sarm si este stangaci de cele mai multe ori. Intra in incurcatori la fel de repede ca si viteza luminii, insa nepoata sa , Penny camarada lui de “inspectie” este acolo sa il scoata din probleme. Ea rezolva cam toate misterele iar Gadget nimerea tot timpul la locul potrivit, primind credit pentru rezolvarea cazurilor.
Una peste alta, este un serial tare haios care merita vazut inca de la primul episod, Eu il savuram in taina cu punga de pufuleti prin 1995…ce vremuri :”>
   Insa,am o veste buna:el poate fi urmarit acum,atat de pitici,cat si de parinti/bunici,pe postul boomerang ,eu abia astept sa-l revad si sa ma teleportez in perioada copilariei.O,draga mea..ce repede ai trecut...noroc cu acest post tv care-mi aminteste de tot ce e mai frumos si vesel,prin desene animate,personaje demult uitate,inchise in sertarul amintirilor placute.Voi ce desene animate urmariti?





Pupici!



5 comentarii:

Beauty and others spunea...

Unul dintre desenele mele preferate!

Unknown spunea...

Deosebite si de neuitat!

Anonim spunea...

Ma voi uita cu mult drag si melancolie la inspectorul gadget!!!!!

Carmen Tender spunea...

Ma bucur ca v-am amintit de desene animate,nelipsitele copilariei noastre!

Unknown spunea...

Eu preferam tom si jerry dar si cow and chicken :))