Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 18 februarie 2015

Review rimel ScandalEyes de la Rimmel London Retro Glam 001







 Nu stiu daca v-am mai spus,dar iubesc produsele Rimmel London,incepand de la oja multicolora si pana la rimelul jucaus pe genele mele ca de caprioara :).Mi se par perfecte din punctul de vedere al raportului calitate/pret,tot ceea ce am incercat pana acum mi-a lasat o parere buna si foarte buna.In seara acestea vreau sa va spun parerea mea despre ultimul rimel cumparat de la Rimmel,este vorba despre ScaNDALeYES in varianta Retro Glam,pe nunata 001 negru.In trecut am avut si varianta pe ambalaj portocaliu,mi-a placut foarte mult,nici acesta pe negru nu se dezminte si-si face treaba de rimel bine de tot.Peria se vede si in poza este mare,nu se incarca cu surpplus de lichid si alungeste binisor genele,nu va asteptati la un efect de gene false,wow,acela poate fi obtinut numai si numai cu gene false pe bune.Rimelul nu m-a frapat printr-un miros ciudat,miroase ca orice rimel,rezista bine pana seara si ofera mai mult volum genelor,decat alungire.Nu mai retin cat am dat pe el,in jur de 20 de lei,vreau sa spun ca-mi place si sigur il voi recumpara.De asemenea,mai imi place si ambalajul voluminos,nu-ti scapa printre degete ca altele,chiar reprezinta un mare + pentru mine acest mci detaliu.Pot spune ca da clasa in comparatie cu alte rimeluri,il recomand si voi incerca si alte nuante,de exemplu pe maro,sunt tare curioasa cum este!Voua va plac produsele Rimmel London?Ce parere aveti de ele?


Hugs!







 



 Inainte de aplicare poza nr 1/Dupa aplicare poza nr 2




Niciun comentariu: