Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 11 februarie 2015

Ultima comanda de pe MiniPrix.ro









  Dupa cum bine stiti,ador sa fac cumparaturi on-line pe MiniPrix.ro pentru ca aici gasesc o multime de hainute si pantofi de firma la preturi mai mult decat convenabile!Ultima comanda pe acest site am facut-o sambata si mi-a ajuns luni,adica foarte repede.Imi place  ca echipa care se ocupa de acest magazin on-line este prompta,serioasa si atenta la detalii..De fiecare data cand mi-am cumparat ceva am fost foarte multumita,marimile mi s-au potrivit si mai ales,am gasit materiale de calitate.Dupa cum puteti vedea si-n poze,mi-am cumparat o pereche de ghete de primavara/toamana,doua caciuli( una este de la BOCA,o firma greceasca,iar pretul este de aproximativ 30  euro-eu pe site -ul MiniPrix am dat in jur de 16 lei) si o geanta  foarte frumoasa,spatioasa,casual tot de la BOCA,pe site-ul oficial era in jur de 50 de euro,daaaa....mi se pare foarte tare faptul ca eu am dat numai 87 ron pe toate aceste produse,cand daca le cumparam din alta parte plateam de 5 ori mai mult,daca nu si mai bine.Mai mentionez faptul ca am prins o zi in care transportul era gratuit,la o comanda de minim 30 ron.Transportul a fost asigurat de Cargus,unde am dat de niste persoane foarte ok si amabile.Acum ma gandesc sa-mi mai cumpar ceva pentru Paste,ca..deh..trebuie sa ma innioesc,cum cere traditia.Dar, mai astept un pic....Voi v-ati luat ceva de pe acest site,ce parere aveti?


Pupci!













Un comentariu:

Unknown spunea...

Foarte frumoase obiecte!