Totalul afișărilor de pagină

joi, 2 aprilie 2015

Pareri Masca de fata cu argila Napoca by Farmec














              Farmec este unul dintre brandurile mele favorite de cosmetice pentru ca este romanesc,dar ofera si produse foarte bune la preturi decente.Astazi va voi impartasi parerile mele despre un produs nou,in editie limitat,si anume despre MASCA DE FATA CU ARGILA 25%.Argila este recomandata pentru tratamente cosmetice, are o compoziţie chimică şi mineralogică bine definită. Netratată chimic, cu fracţii predominant argiloase, este un amestec complex de Aluminosilicaţi şi peste 20 de minerale naturale: Fier, Potasiu, Sodiu, Calciu, Galiu, Nichel, Magneziu, Mangan, Cupru, Zinc, Sulf, Cobalt, Siliciu, Aluminiu, Fosfor, Titan, etc. şi provine dintr-o sursă unică (M-ţii Pădurea Craiului).Este foarte buna pentru tenurile obosite,ridate,vestejite si care au nevoie de hidratare.Pentru ca pudra de argila este buna,dar nu foarte practica,cei de la Farmec s-au gandit sa combine beneficiile miraculoase ale argilei intr-un astfel de produs.Masca de argila regenereaza pielea prin hidratare si emoliere intensiva,combate factorii de stres si aduc o stare de bine si confort.Vreau sa spun ca acest produs este unic datorita concentratiei ridicate de argila,respectiv de 25%.Practic,argila este asemanatoare unui burete care elimina excesul de sebum si impuritatile.In plus,pe langa argila masca mai contine si ulei de jojoba,de soia si unt de cacao care refac structura lipidica  a pielii,lasand-o supla si frumoasa!
       Parfumul sau este de ulei de lamaie,are o compozitie onctuoasa,se recomanda  sa se aplice cel putin o data pe saptaman,pe toata suprafata gatului,a fetei si a decolteului,intr-un strat uniform de 2-3 mm grosime,evitandu-se zona ochilor.Se lasa sa actioneze cam 15-20 de minute,dupa aceea se indeparteaza cu un disc demachiant si apa calduta din abundenta.Eu am aplicat-o aseara,am folosit-o de cateva ori de-a lungul unui saptamani si tind sa cred ca este mai mult recomandata unui ten mixt/gras.In timp ce astept pe fata cu ea,nu simt nimic,spre apropierea sfarsitului celor 20 minute deja masca este uscata si imi simt pielea usor stransa.Se da jos repede cu apa,dupa aceea imi simt pielea moale si stralucitoare.Eu am tenul mixt si mi se potriveste foarte bine.Are gramajul de 200 ml,ajunge o perioada lunga de timp,iar borcanelul in care este ambalata este din plastic.Se gasesc pe ambalaj instructiunile de folosire,ce contine,cand expira,totul este ok si clar.Pretul este in jur de 25 lei,un pret acceptabil avand in vedere ca produsul este bun si-n cantitate mare.Grabiti-va sa v-o cumparati pentru ca este in editie limita,nu stiu exact pana cand se va fabrica,dar mie-mi ajunge inca vreo cateva luni de acum inainte.Voi ati folosit un astfel de produs,ce parere aveti?











Niciun comentariu: