Totalul afișărilor de pagină

vineri, 16 mai 2014

Un refresh pentru ROMANIALIBERA.RO





  

   Romania Libera este un ziar din Romania fondat în anul 1877. În epoca comunistǎ, cotidianul era cel mai important dupǎ "Scanteia". În perioada revoluției din decembrie 1989, cotidianul se relansează ca ziar liber, sub conducerea lui Petre-MIhai Bacanu ca director general si Anton Uncu Redactor Sef, tocmai eliberati din închisoare, respectiv domiciliu fortat. Petre-Mihai Băcanu a continuat să fie director executiv la România liberă pînă la 23 decembrie 2004. 


   Sunt sigura ca toata lumea stie ce inseamna acest ziar,ce istorie fascinanta si tumultuoasa are ,dar si cu cata nazuinta a reusit sa se mentina in top,de-a lungul timpului nemilos.Am intrat si eu,mai mult de curiozitate,pe pagina web a Romaniei Libere, pentru ca vroiam sa aflu daca este reala o informatie auzita la tv.Si surpriza, am descoperit ca noul site RL cuprinde o gama vasta de stiri,informatii aproape din orice domeniu:istorie,meteo,viata culturala,Stil de viata sanatos,si altele.Pe scurt,as putea spune ca intruneste calitatile unui ziar serios,credibil si mereu in pas cu noutatile,dar si farmecul cochet al unei reviste de show-biz,dar de bun gust ;). Imi place si faptul ca in partea de sus a paginii gasesc STIRILE FIERBINTI ale momentului,deci nu este nevoie sa-mi batatatoresc degetele pe toate rubricile gasite pe site,insa m-a dezamagit un pic ca si aici am gasit reclame,mi se par obositoare....insa pe de-o parte sunt constienta ca ele reprezinta o sursa importanta de venit,de aceea nu consider acest lucru chiar un ,,pacat,, grav..Din punct de vedere al organizarii paginii nu am multe comentarii,as dori ca informatiile sa nu mai fie ingramadite pe o parte,iar pe cealalta sa fie 100% numai reclame.De asemenea,culorile...rigide...potrivite pentru un asa ziar...Un mare plus pentru casuta ce ofera abonare la newsletter,asa pot fi la curent zilnic cu orice stire,deja m-am abonat,n-am putut sa ma abtin!In rest,totul este in tipar clasic,datele sunt repartizate in ordinea cronologica,frumos,fiecare in casuta ei,editorialul din stanga paginii este scris dupa o indelunga documentare,fara texte bombastice sau de sute de kilometri.Uitasem,stilul scrierii este clar,concis si la obiect..un mare da pentru acest aspect!Mi-as dori mai multe imagini,mai ales in sectiunea cu istorie.Voua ce va place/ce nu va place?




Pupici!!

2 comentarii:

Robert Codescu spunea...

La Page Rank 7 (ŞAPTE) oriceam zice noi este un site valoroos şi pentru 250.000 de afişări pe site-ul lor facem ORICE !!! Succes la concurs şi ţie şi fie să câştige un ... blogspot.com !!!

Carmen Tender spunea...

:D succes si tie!