Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 21 mai 2014

O noua comanda de cosmetice de la Yves Rocher!





    O noua comanda facuta la Yves Rocher,mi-am luat un demachiant si lotiune tonica,o formula 2 in 1,un balsam de buze in varianta de 7 ml ,pe nuanta roza si..am primit si 3 cadouri:parfumul Comme une Evidence,un rimel  si un Supliment alimentar pentru suplete in 10 zile ,cu papadie & cicoare! Coletul a venit prin curier,care m-a costat cu totul 50 de lei! Am primit prin Posta acesta oferta,practic numai parfumul costa 185 lei la pret intreg,am facut mai mult decat o super afacere! Imi plac mult produsele YR,sunt de calitate,apreciez in mod deosebit parfumurile si rimelurile!Sunt deosebite!In pozele de mai jos am surprins tot ceea ce am primit in colet,alaturi de noul catalog unde puteti gasi o multime de oferte avantajoase.




Pupici!


   



3 comentarii:

Spunsieu spunea...

Da, unele oferte YR sunt de nerefuzat, si eu mai cedez cand dau cadouri care imi convin.

Carmen Tender spunea...

da,sunt foarte bune ofertele lor ;)

Unknown spunea...

Parfumurile pt barbati sunt destul de calitative si la promotie.