Totalul afișărilor de pagină

vineri, 16 mai 2014

Taramul magic al iaurturilor Danone!




 





Despre Danone nu ar fi multe de spus,cuvintele in mod sigur sunt de prisos pentru ca toata lumea stie ce inseamna acest brand si ce simbolizeaza el.Eu imi amintesc  cu drag de anii copilariei cand primeam banuti de la bunici sau parinti si dadeam fuga la magazin ca sa-mi fac inghetata parfumata din iaurtul Danonino sau o salata imbietoare cu fructe,alaturi de un topping delicios de iaurt Cremosso,yumm!!!De-a lungul timpului,Danone si-a schimbat si imbunatatit in mod cert gama de produse,dar un lucru a ramas acelasi:grija sa pentru clienti,alaturi de atentia oferita in prepararea oricarui produs destinat consumului nostru zilnic.Danone inseamna pentru mine un stil de viata,simplu,sanatos si deosebit de gustos!El este prezent in casa dimineata,alaturi de un iaurt Delicios, plus cereale si un strop de miere..dupa masa alaturi de Activia si seara..bineineles alaturi de un Oikos dens si savuros cu capsuni.Pentru ca orice public are nevoie de informatii suplimentare despre un brand asa de renumit,Danone si-a imbunatatit site-ul oficial,oferind tuturor tot ceea ce are nevoie:date de contact,evenimente,gama de produse,implicarea in societate si alte lucruri foarte interesante.Intrati pe site si in mod sigur veti descoperi lumea Danone,o lume minunata si plina de gust!Eu nu mai puteam de curiozitate si cu un singur click...abracadabra....am ajuns pe pagina Danone!La prima vedere totul este bine organizat,culorile sunt frumoase...nu stridente sau de prost gust,informatiile acopera o gama larga de curiozitati,insa eu as adauga o sectiune unde sa ne putem abona la newsletter, un calendar cu evenimentele din ziua respectiva  si de ce nu si o sectiune de chat,unde sa pot dialoga live cu un consultant Danone(offline/online), in caz ca am vreo nelamurire el ma poate lamuri in orice privinta.Cu aceste mici precizari,va spun sincer ca un site pe acest domeniu, mai bine organizat nu cred ca exista...gasim aici chiar si  informatii nutritive despre produsele lactate,foarte tare! Voi ce parere aveti de noua infatisare a site-ului?Va place?





Hugs!!

Niciun comentariu: