Totalul afișărilor de pagină

luni, 5 mai 2014

O manichiura perfecta cu ojele The One by Oriflame!



Buna tuturor,incep saptamana cu o postare vesela,alaturi de lacurile colorate de unghii The One de la Oriflame,lacuri primite pentru testare saptamana trecuta.Gramajul fiecaruia este de 8 ml,nuantele din poze sunt cea roza: Orchid si cea mai inchisa:Cappuccino.Imi plac mult culorile,se pot face multe combinatii cu ele,dar se pot folosi si simple,arata la fel de bine!Eu am ales sa fac o manichiura cu ambele nuante,imi place ce a iesit,pata de culoare vesela o da lacul de unghii roz,arata super bine in combinatie cu nuanta de maro!Imi place sticluta si pensula,sunt solide,au o forma ergonomica si oja se intinde perfect pe unghie!Pensula este de calitate,nu pica vreun fir din par din ea,intinde ok oja pe suprafata unghiei si este o idee mai mare in comparatie cu altele.Imi place  si faptul ca rezista bine,se usuca destul de repede si-mi ofera o manichiura sofisticata intr-un timp scurt.Sunt oje de calitate,se pot gasi si pe alte culori,intrati pe site-ul Oriflame,si sunt o investitie buna in vara care sta sa vina,culori vibrante,rezsitente si moderne!






Pupici!











Niciun comentariu: