Totalul afișărilor de pagină

vineri, 24 aprilie 2015

Review- Cremă Antirid de noapte cu ulei de cătină si măsline Cosmetic Plant






 Buna seara dragilor,vreau de ceva timp sa scriu un review despre crema de noapte cu ulei de catina si masline de la Cosmetic Plant....abia astazi am reusit.Dar...mai bine mai tarziu decat niciodata,nu?Cosmetic Plant este o firma relativ noua pe piata de cosmetice,au o gama variata de produse,demachiante,creme,etc.Am observat ca in ultimul castiga tot mai mult loc si...acest lucru nu poate insemna decat ca este apreciata de multa lume.
  Crema de noapte cu ulei de catina si masline mi-am cumparat-o din greseala,dintr-un plafar,vroiam o crema de noapte buna,dar nu scumpa.Vanzatoarea mi-a recomandat-o,mai ales ca am tenul mixt,fara mari probleme. M-a costat 9 lei,un pret decent in comparatie cu alte creme care promit aceleasi lucruri-hidratare si catifelare.Ambalajul este simplu,din plastic,continutul are 50 ml.Miroase a plante,imi place ideea de natura si ingrediente naturale,deci nu ma deranjeaza.Compozitia este onctuoasa,bogata si se intinde foarte frumos pe ten.Culmea,desi este un produs antirid,nu este gras si nu lasa urme de grasime pe tenul meu.O folosesc de cateva saptamani si am observat ca zonele uscate-zona ochilor si a maxilarelor sunt mai hidratate si mai frumoase.Crema contine o serie de elemente nutritive,uleiuri,vitamine,acizi grasi si mai multe veti observa in pozele de mai jos.Pentru un buget low,o recomand,raportul pret/calitate este ok.Culoarea este exact cea din poze,ii ofer nota 7,mai ales ca are in continut uleiurile de catina si masline.Se aplică in fiecare seara cu miscari usoare si circulare.Un minus ar fi borcanelul de plastic,eu sunt adepta celor din sticla,dar la pretul ei...probabil nu trebuie sa am mari pretentii.Per ansamblu este o crema buna,hidrateaza bine si nu este deloc uleioasă.Voi ati folosit ceva de la Cosmetic Plant?Ce parere aveti?



Pupici!














Niciun comentariu: