Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 11 aprilie 2015

Pregătiri pentru petrecerea de Paște alături de Scholl -Velvet Smooth













    Se pare ca nu ne mai despart decat cateva ore de noaptea sfanta a Pastelui,de aceea trebuie să ne grăbim cu ultimele treburi prin casă,curte dar....să nu uităm nici de noi!De aceea,eu am optat sa ma fac frumoasă cu pila electronică de la Scholl,alaturi de crema mască minune Scholl Velvet Smooth!Pila electronică nu este una banală,ci contine cristale de diamant,este o adevărată bijuterie,ce să mai spun!Incă de la prima utilizare m-a facut s-o indrăgesc foarte mult,curata bătăturile extrem de repede,lasandu-mi pielea moale,curata,ca de bebeluș.Pentru ca sunt o persoana ocupata,ii mai acord un plus,te ajută sa scapi de probleme rapid,fără bătăi de cap,fara stres.Inainte foloseam clasica piatră ponce,nu prea era bună...dar decat nimic...Acum am aruncat-o la gunoi,nu-mi mai trebuie..am pila electronică Scholl cu cristale de diamant,un ajutor pretios mai ales că vine sezonul cald,al sandalelor si balerinilor decupați.Voi folositi piatră ponce ,metoda clasică,sau metoda modernă -pila electronică Scholl?Eu una ii acord un 10 plus,are si forma ergonomică,lucreaza bine si efectul este de durată!
  In incheiere,va urez SARBĂTORI FERICITE ,alaturi de cei dragi!Aveti grijă cu mancarea in exces!HRISTOS A INVIAT!







Pupici!

Niciun comentariu: