Totalul afișărilor de pagină

vineri, 1 mai 2015

Lotiune micelară 3 in 1 Elmiplant-parere













  Mi-am achzitionat zilele trecute pachetul Elmiplant compus din lotiunea micelara 3 in 1 cu extract de bumbac si crema de zi pentru ten uscat/sensibil.Am dat 17 lei si mi s-a parut o afacere chiar buna,tinand cont de faptul ca lotiunea a fost la reducere de 70% din pretul initial.Inca de la prima demachiere cu ea mi-a placut,miroase foarte frumos,nu are coloranti,parabeni si nici conservanti.Miroase a ceva gen flori,fructe...un amestec frumos si interesant.Ambalajul este de plastic si are 200 ml.Se recomanda sa se foloseasca pentru ten,ochi si buze.Este o investitie foarte buna,practic nu mai trebuie sa am in trusa cosmetică trei produse pentru demachiere,imi ajunge numai lotiunea micelara.Mi se pare si comod,dar si ieftin.Se foloseste cu dischete demachiante,se aplică pur si simplu pe discheta si prin miscari circulare se curata usor tenul.Am fost surprinsa de eficienta ei,in comparatie cu alte lotiuni micelare,aceasta este mult mai bună.Nu irita ochii si nici pielea,din contra,o lasa supla si matasoasa.Nu este nevoie de clatire,insa nu am testat-o pe un machiaj waterproof...sunt curioasa cum s-ar comporta.In descriere am citit ca este foarte ok si pentru un machiaj rezistent,ramane de vazut.Intr-un cuvant,curata foarte bine tenul,raportul calitate/pret este excelent si o recomand cu drag.Puteti vedea in poza ce ingrediente contine,seamana cu apa la culoare,insa fiind o lotiune micelara ea are apa cu ulei,de aceea trebuie agitata un pic pentru a amesteca cele doua elemente.Mi-a placut pentru ca nu agreseaza tenul,imediat dupa ce o folosesc,aplic si crema hidratanta din acelasi set.In plus,este recomandata si unui ten sensibil gratie complexului Hydro-Nutrient.Voi reveni cu un review despre crema cu extract naturale de bumbac,nu va spun decat ca am pareri numai de bine.O voi recumpara si sigur voi fi fanul ei mult timp de acum inainte.Voi ati folosit lotiune micelara?Ce parere aveti?








Niciun comentariu: